تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۰۳۵
کد خبر: ۲۴۳۷۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

سکان بناب در دست کشانی

‌می‌متالز - محمد کشانی مدیرعامل اسبق شرکت فولاد خوزستان از سوی هیات‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، محمد کشانی سوابقی، چون مدیرعاملی شرکت‌های توکا فولاد، کالسیمین و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد و در زمان مدیریت خود در فولاد خوزستان توانست عنوان مدیر نمونه جهادی کشور را کسب نموده و در خصوص توسعه بالادست و پایین‌دست فولاد خوزستان موفقیت‌های قابل توجهی همچون خرید معدن و واحد‌های تولید کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و پیشبرد کسب مالکیت مدیریتی فولاد اکسین را محقق کند.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در زمان مدیرعاملی وی در شرکت فولاد خوزستان به این شرکت واگذار شد که سپس نام آن به شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد تغییر کرد.

کلنگ‌زنی احداث واحد مگامدول ۱.۷ میلیون تنی تولید آهن‌اسفنجی و بهره‌برداری از ورزشگاه مدرن فولاد خوزستان از دیگر اقدامات وی در دو سال مدیریت خود در فولاد خوزستان به شمار می‌آید.

گفتنی است، مجتمع فولاد صنعت بناب دارای دو واحد ذوب (ذوب شاهین به کوره قوس الکتریکی و ذوب شهریار با کوره‌های القایی) است و در حال حاضر، میلگرد آجدار در سایز‌های مختلف، تیرآهن، نبشی، ناودانی، شمش فولادی ومفتول آلیاژی در قالب هفت خط نورد و دو واحد ذوب در این مجتمع تولید می‌شود.

منبع: اخبار فلزات

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده