تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۴۱۳
کد خبر: ۲۴۴۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای تفاهم نامه

انجام امور بیمه‌ای با ارائه خدمات الکترونیک بانکی تسهیل می‌شود

‌می‌متالز - دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه‌ای، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد.

وی با تاکید برلزوم بسترسازی مناسب خدمات و راه حل‌های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به عنوان یکی از بازار‌های متعامل با صنعت بانکی، افزود:تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود بانک و نیازسنجی دقیق، بسته‌های خدماتی مورد نیاز شرکت‌های بیمه‌ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می‌شود.

علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به چشم انداز تفاهم نامه منعقده اظهار امیدواری کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و بیمه رازی مسیرمناسبی برای همکاری، هم‌افزایی و خلق ارزش افزوده بین دو صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بیمه و بانک باشد.

ارائه خدمات بانکی به بیمه گران و بیمه گزاران از طریق درگاه‌های بانکی، دستگاه‌های پایانه فروشگاهی و وب کیوسک‌های فعال بانک تجارت به منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه گزاران از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده