تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۲۴۴۴۴۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
به نظر شما چرا این سرمایه‌گذار، غیربورسی‌ها را ترجیح داد؛

سبد خالی سرمایه‌گذاری "میدکو" از شرکت‌های بورسی

‌می‌متالز - در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های غیر بورسی "میدکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «فولاد سیرجان ایرانیان» با ۱۷،۴۹۸ میلیارد ریال بود که تغییری را نسبت به ماه گذشته به همراه نداشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش شرکت‌های غیربورسی را برابر با ۶۳،۸۷۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "میدکو" در آذرماه رشد ۰،۰۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته نیز ۴۷ درصد افزایش یافت.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "میدکو" در آذرماه متعلق به «فلزات اساسی» با ۶۰،۳۹۰ میلیارد ریال در حوزه شرکت‌های غیر بورسی بود و رتبه بعدی را «پیمانکاری صنعتی» با ۳،۰۰۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های غیر بورسی "میدکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «فولاد سیرجان ایرانیان» با ۱۷،۴۹۸ میلیارد ریال بود که تغییری را نسبت به ماه گذشته به همراه نداشت، همچنین پس از شرکت فولاد سیرجان ایرانیان بیشترین بهای تمام‌شده را شرکت «فولاد بوتیای ایرانیان» با ۱۶،۰۸۰ میلیارد ریال داشت.

"میدکو" با سرمایه ثبت‌شده ۶۰،۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی را به ثبت نرساند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده