تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۴۴۵۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز به کار ۳ نمایشگاه‌های تخصصی در نمایشگاه بین المللی ج. ا. ایران

‌می‌متالز - دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن، یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته صبح امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن در سالن‌های ۳۱-۳۵-۳۸-۳۸ A و ۳۸ B با حضور ۱۷۱ شرکت در مساحتی بالغ بر ۲۴هزار متر مربع و یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد نیز در سالن ۵-۶ با مشارکت ۶۵ شرکت در ۶ هزار مترمربع به همراه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با حضور ۱۹۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی از کشور‌های ترکیه و چین در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (Midex) مهمترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران محسوب می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون، کف پوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، تکنولوژی‌های نوین ساختمان و کتب تخصصی و دانشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود اقدام خواهند نمود.

از سوی دیگر در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک تهران (MBC) واحد‌های تولیدی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان گردهم آمده اند تا نوین‌ترین دستاورد‌های خود را عرضه کنند.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته با هدف فراهم آوردن تکنولوژی‌های روز کشور‌های پیشرفته، آشنایی با ماشین‌آلات جدید برای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل بیشتر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین مرتبط با صنعت کیف و کفش با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارایه کالا و خدمات برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه‌ها از امروز تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده