تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۴۴۶۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

صدور حدود ۲ هزار فقره دامدار کارت

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش و اهمیت دامدار کارت در کمک به رفع چالش نقدینگی دامداران عشایری و روستایی کشور، خواستار تسریع در صدور دامدار کارت برای دامداران شد.

به گزارش می‌متالز، روح اله خدارحمی که در ارتباط زنده تصویری (ویدیو کنفرانس) با مدیریت‌های شعب این بانک در استان‌ها سخن می‌گفت، با اعلام این خبر بر سرعت بیشتر در پیگیری درخواست‌ها و صدور دامدار کارت تأکید کرد و افزود: تاکنون ۱۹۹۲ فقره دامدار کارت صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۲ هزارمیلیارد تومانی با نرخ ترجیحی برای کمک به تأمین نقدینگی مورد نیاز جامعه دامداران عشایری و روستایی کشور افزود: با اتکا به توانمندی، تلاش و پیگیری‌های کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور، فرآیند صدور دامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روز‌های تعطیل در حال پیگیری است تا بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به وقوع سیل اخیر در برخی استان‌های جنوبی کشور اشاره و ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده، بر نهایت مدارا با آنان در زمینه وصول مطالبات و امهال بدهی تأکید کرد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده