تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۴۴۸۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مجلس:

مس سونگون منابع مالی مورد نیاز تراکتور و ماشین سازی را تامین می‌کند

‌می‌متالز - نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی مورد نیاز تیم‌های تراکتور و ماشین سازی تبریز از سوی مجتمع مس سونگون تامین و پرداخت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، الله وردی دهقانی روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه انتقال مالکیت این دو باشگاه به شرکت ملی مس قطعی و تمام شده است، افزود: این حق مردم آذربایجان است و به عنوان مطالبه آن‌ها از سوی نمایندگان پیگیری شد و هیچ کسی نمی‌تواند مانع از انجام این کار شود.

وی عنوان کرد: وزیر صمت دستور واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی را صادر کرده و موضوع تمام شده و مراحل انتقال که مربوط به شرکت ملی مس و باشگاه‌هاست در حال انجام است.

دهقانی تأکید کرد: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز پیگیر روند انتقال مالکیت هستند تا این انتقال ابتدا در مجمع عمرانی مصوب شده و فرآیند واگذاری صورت بگیرد.

وی درباره مبالغی که در مورد خرید و فروش باشگاه تراکتور اعلام شده است، گفت: هیچ بحثی روی اعداد و ارقام واگذاری مطرح نیست و هر چقدر لازم است باید هزینه شود تا پنجره دو تیم باز و تیم‌ها تقویت شوند.

دهقانی افزود: وارد جزئیات نمی‌شوم و از نظر ما انتقال مالکیت به شرکت ملی مس تمام شده و وزیر صمت دستور آن را صادر کرده است.

 سه شنبه هفته قبل و در جلسه‌ای که با حضور نایب رئیس مجلس، رئیس صمت، مدیرعامل شرکت ملی مس و برخی نمایندگان شمال غرب برگزار شد مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز به شرکت ملی مس واگذار شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آذربایجان شرقی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده