تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۴۴۹۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت:

طرح آمایش صنعت و معدن در شهرستان‌ها اجرا می‌شود

‌می‌متالز - فاطمی امین گفت:برای هر شهرستان طرح آمایش صنعت و معدن اجرا می‌شود و در این طرح تمامی فرصت‌های شهرستان‌ها با هدف ایجاد اشتغال بررسی می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، سید رضا فاطمی‌ امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به جنوب کرمان گفت: واحد فرآوری تیتانیوم در کهنوج در یک سال گذشته فعال بوده و به بخش خصوصی واگذار شد که پیشرفتش نسبتا بهتر شده و برای ادامه کار از آن حمایت می‌کنیم.

او گفت: این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قول داده ام اگر به ۶۰ درصد برسد در تامین بودجه کمک کنیم تاکار زودتر به اتمام برسد.

فاطمی امین می‌گوید:برنامه شرکت سرمایه گذار برای بهره برداری بهمن سال آینده است و اگر کار سرعت پیدا کند پاییز سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او برای هر شهرستان طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت اجرا می‌شود که در این طرح تمامی فرصت‌های شهرستان‌ها با هدف ایجاد اشتغال مورد نیاز بررسی می‌شوند.

وزیر صمت گفت:در کهنوج معادن زیادی وجود داد ما این قول را می‌دهیم که تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه گذاری که می‌تواند اشتغال مناسبی ایجاد کند را طراحی کنیم در اولویت قرار دهیم و قول می‌دهم در وزارت صمت به اندازه کافی پروژه سرمایه گذاری برای کهنوج تعریف کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

عناوین برگزیده