تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۴۴۹۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش ۴۳ درصدی درآمد‌هایی که در این هفته ثبت شد؛

۱۷،۷ هزارتن از سیمان شاهرود، به کارخانه بازگشت

‌می‌متالز - مجموع درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته با کاهش ۵ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومانی همراه بود و به نسبت هفته گذشته، درآمد‌ها تنها به ۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، سیمان شاهرود در هفته منتهی به ۲۴ دی‌ماه طی معاملات خود در بورس‌کالا باردیگر روند دلچسبی را نشان نداد و حتی کاهش ۴۳ درصدی درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته، کاملا بخش فروش شرکت را معذب کرد!

مجموع درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته با کاهش ۵ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومانی همراه بود و به نسبت هفته گذشته، درآمد‌ها تنها به ۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان رسید.

۱۷،۷ هزارتن از سیمان شاهرود، به کارخانه بازگشت
محصول «سیمان تیپ ۲» سیمان شاهرود حجم عرضه ۳۵ هزار تنی را به رینگ نقره‌ای آورد و در این هفته مشتریان با استقبال ۱۷ هزار و ۲۷۰ تنی برای خرید این کالا حاضر شدند و این شرکت به مشتریان نه گفت اما؛ ۱۷ هزار و ۷۳۰ تن از انوانع سیمان تیپ ۲ را به کارخانه بازگرداند.

میزان درآمدزایی این شرکت سیمان از معاملات ثبت شده برابر ۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان بود البته مقایسه میانگین نرخ‌های معامله شده این شرکت نسبت به هفته گذشته نیز کاهش ۲۴ درصدی انواع سیمان تیپ ۲ را مشاهده می‌کنیم.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده