تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۵۷۸۸۱
سرویس خبر : اجتماعی

افزایش حقوق بازنشستگان به اردیبهشت ماه نمی‌رسد؟

‌می‌متالز - مروتی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: اگر قرار باشد پرداخت مستمری‌های جدید بعد از بیستم اردیبهشت ماه آغاز شود، باید همین هفته افزایش مستمری بازنشستگان در هیات دولت به تصویب برسد و برای اجرا ابلاغ شود؛ در غیر این صورت، افزایش‌ها به حقوق اردیبهشت ماه نمی‌رسد.

به گزارش می‌متالز، بازنشستگان کارگری می‌گویند: انتظار داریم همین هفته افزایش مستمری در هیات دولت به تصویب برسد.

بازنشستگان کارگری از انتظار برای تصویب افزایش مستمری به اضافه‌ی متناسب‌سازی در هیات دولت خبر دادند. از قرار، بیش از ده روز است که سازمان تامین اجتماعی مصوبه‌ی افزایش مستمری بازنشستگان را برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال کرده است؛ در عین حال، وزیر کار و مدیرعامل سازمان وعده داده‌اند تا پایان اردیبهشت افزایش مستمری‌ها تصویب و اعمال می‌شود.

مروتی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: اگر قرار باشد پرداخت مستمری‌های جدید بعد از بیستم اردیبهشت ماه آغاز شود، باید همین هفته افزایش مستمری بازنشستگان در هیات دولت به تصویب برسد و برای اجرا ابلاغ شود؛ در غیر این صورت، افزایش‌ها به حقوق اردیبهشت ماه نمی‌رسد.

به گفته وی، هیات دولت باید موضوع افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیرانِ کم درآمد سازمان تامین اجتماعی را در اولویت قرار دهد و در همین هفته در اولین برنامه‌های کاری خود بگنجاند.

بازنشستگان همچنین انتظار دارند مابه‌التفاوت فروردین ماه و اضافات متناسب‌سازیِ سال جدید را با افزایش حقوق اردیبهشت دریافت کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده