تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۵۷۹۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران:

قیمت‌گذاری دستوری در زنجیره فولاد باید اصلاح شود

‌می‌متالز - رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: خالت در زنجیره به ویژه موضوع قیمت‌گذاری دستوری نکته‌ای است که باید اصلاح شود چرا که با دخالت دولت طبیعتا اختلالاتی اتفاق می‌افتد که به صلاح نیست.

به گزارش می‌متالز، بهرام شکوری در میزگرد تخصصی «سیاست‌های کشور در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره فولاد» که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» در حال برگزاری است، اظهار کرد: شرایط معادن و فولاد کشور باید به طوری سیاست گذاری شود که در نتیجه آن بتوانیم با دنیا به تولید و فعالیت بپردازیم.

وی افزود: در بسیاری از نقاط دنیا این تکنولوژی است که محور قرار داده می‌شود و ما باید به آنجا برسیم.

رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: باید همه اهالی معادن و فولاد، دست به دست هم دهند تا قوانین مخل معرفی شود و بتوانیم این قوانین را به صورت کاملا قانونی اصلاح کنیم.

شکوری اضافه کرد: دخالت در زنجیره به ویژه موضوع قیمت‌گذاری دستوری نکته‌ای است که باید اصلاح شود چرا که با دخالت دولت طبیعتا اختلالاتی اتفاق می‌افتد که به صلاح نیست.

دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده