تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۵۸۰۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با نماینده مردم لنجان

‌می‌متالز - حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ذوب آهن اصفهان با مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، دراین دیدار بر مسائلی همچون توسعه همکاری‌های دوجانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب آهن، توسعه فعالیت‌های مشارکتی در حوزه‌های مختلف و افزایش تعامل و همفکری بین مسوولین به منظور هم افزایی توانمندی‌ها تاکید شد.

رجایی در این دیدار، یکی از مسائل مهم کشور و همچنین شهرستان لنجان را اشتغال دانست و گفت: حل این مشکل که از طریق تعامل بیشتر با صنایع و سازمان‌های منطقه امکان پذیر است و در ابعاد اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیرات سازنده‌ای دارد.

وی افزود: پیشرفت ذوب آهن اصفهان و تعالی این شرکت که اشتغال زایی را در پی دارد، موجب رونق اقتصادی و توسعه منطقه است و قطعاً حل نشدن مسائل و مشکلات این شرکت می‌تواند تبعات منفی برای شهرستان داشته باشد لذا تعامل با این مجتمع عظیم صنعتی در اولویت مسوولین منطقه است.

مهندس رخصتی نیز در این دیدار بر همکاری و تعامل بیشتر ذوب آهن اصفهان نسبت با منطقه به عنوان یک مسوولیت اجتماعی مهم این سازمان تاکید کرد و گفت: برای کمک به رونق اقتصادی بیشتر در لنجان، تلاش می‌شود تا حد ممکن نیاز‌های خود را از طریق این منطقه تامین کنیم.

وی، رویکرد مسوولین شهرستان لنجان نسبت به ذوب آهن اصفهان را سازنده و تعاملی دانست و گفت: در فضای صمیمانه و با هدف خدمت به مردم، می‌توان نتایج مثبتی حاصل نمود.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده