تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۳
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۵۸۱۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد ماهانه این شرکت افزایش یافت:

درآمد "کچاد" به ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید

‌می‌متالز - درآمد "کچاد" در فروردین‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد به ثبت رسیده مربوط به بازار داخلی با ۳۵،۳۳۲ میلیارد ریال است.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد خود را که از فروش محصولات شناسایی کرد، مبلغی بالغ‌بر ۳۹،۰۶۰ میلیارد ریال بود که البته درآمد تجمیعی این شرکت نیز برابر با همین مقدار اعلام‌شده است.

درآمد
درآمد "کچاد" در فروردین‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد به ثبت رسیده مربوط به بازار داخلی با ۳۵،۳۳۲ میلیارد ریال است. همچنین سایر درآمد‌های شرکت از طریق بازار صادراتی با ۳،۷۲۷ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد ماهانه "کچاد" تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد شناسایی‌شده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مقایسه با اسفند ۱۴۰۰ رشد کمتر از یک‌درصدی را به همراه داشته است. از طرفی با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت که این شرکت توانسته سال جدید را با روند خوبی آغاز کند که درواقع می‌تواند گزینه مناسبی برای سبد پرتفوی سرمایه‌گذاران باشد.

شرکت معدنی و چادرملو در ابتدای سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ توانست درآمد خود را با رشد ۵۳ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

درآمد
همان‌طور که گفته شد، بیشترین درآمد‌های "کچاد" در فروردین‌ماه از فروش محصولات در داخل کشور شناسایی شد که در این راستا درآمدزاترین محصول به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۵،۷۸۶ میلیارد ریال تعلق گرفت.

البته نرخ فروش این محصول حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان اعلام شد که با توجه به این گزارش می‌توان دریافت این نرخ نسبت به اسفندماه حدود ۲ درصد ارزان‌تر ارائه‌شده است.

طبق گزارش منتشرشده در کدال، میزان درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار صادراتی اعلام کرده، برابر با ۳،۷۲۷ میلیارد ریال بود. ضمن اینکه درآمد "کچاد" در این بخش فقط از طریق فروش «فولاد» با ۳،۷۲۷ میلیارد ریال به‌دست‌آمده است. همچنین لازم به ذکر بوده مقدار ۳۰۲۱۹ تن شمش در بندر آماده حمل بوده که بعد از اتمام فرآیند فروش، صورتحساب در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به ثبت خواهد رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده