تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۵۸۴۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی مطرح کرد؛

بکارگیری تمام توان حوزه صمت استان در راستای اجرای طرح اقتصادی دولت

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تصمیم دولت برای اجرای طرح بزرگ اقتصادی در سطح کشور گفت: با اجرای این طرح کمک خوبی به بخش اقتصاد کشور خواهد شد و اداره کل صمت استان نیز در راستای وظایف خود و به نمایندگی از سازمان حمایت کشور تمام تلاش و توان خود را در این خصوص به کار گرفته است.

به گزارش می‌متالز، عباس جرجانی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین جهاد کشاورزی استان با محوریت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد افزود: تمام ارکان این اداره کل در راستای نظارت بر بازار و رصد اقلام معیشتی در حال انجام وظیفه و در حالت آماده باش هستند.

جرجانی با بیان اینکه اولین مانور نظارت بر وضیعت اقلام معیشتی در ابتدای هفته جاری برگزار شد تصریح کرد: در اولین روز از اجرای این مانور ۱۴۵ نفر از نیرو‌ها و کارکنان سازمانی در قالب بیش از ۴۵ تیم در سطح استان بالغ بر ۲۸۵۰ واحد صنفی هدف و مرتبط با اقلام معیشتی در سطح استان را مورد نظارت و رصد قرار دادند.

وی اجرای این مانور و نظارت بر بازار را ادامه دار عنوان و اظهار کرد: با برگزاری این مانور آمادگی اولیه‌ای ایجاد شد تا بتوانیم نیرو‌های خارج از حوزه تنظیم بازار و بازرسی که علاوه بر نیرو‌های همیار بازار هستند را در بخش نظارت بر بازار بکارگیری نمائیم.

جرجانی ادامه داد: انبار‌های ثبت شده در سامانه جامع انبار‌ها و موجودی کالای آن‌ها نیز در این مانور مورد بررسی و صحت سنجی قرار گرفت و گزارش این اقدامات به استانداری و سازمان حمایت کشور ارائه شد.

وی بیان کرد: سامانه ۱۲۴ نیز آماده دریافت گزارشات و شکایت‌های مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور صورتحساب و ... می‌باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: حوزه صمت استان نیز در کنار و همراه با حوزه جهاد کشاورزی که تامین و نظارت بر اقلام اساسی و معیشتی را به عهده دارد خواهد بود و همکاری لازم را برای اجرای این حرکت عظیم دولت در سطح استان خواهیم داشت.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده