تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۵۸۵۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خدمات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون برای شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان

می متالز - بانک توسعه تعاون خدمات توسعه‌ای برای شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان ارائه کرده است.

به گزارش می‌متالز، در روز پایانی نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» غرفه بانک توسعه تعاون مورد بازدید جمع کثیری از حاضران در نمایشگاه قرار گرفت.

عربیان مشاور عالی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و محسن پیلان نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک علم و فناوری پردیس نیز از غرفه بانک توسعه تعاون بازدید نمودند.

عربیان در این بازدید گفت: خدمات توسعه‌ای بانک به جامعه هدف بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان، از جمله مهمترین ارکان توسعه کشور‌ها محسوب می‌شوند.

محسن پیلان نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس اظهار داشت: همکاری بانک توسعه تعاون با پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از مراکز اصلی فناوری کشور و منطقه بسیار مطلوب بوده است و حمایت از برگزاری رویداد اینوتکس در تقویت فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه حائز اهمیت می‌باشد.

در این دیدار شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: این بانک برای تقویت و حمایت از تعاونگران و ارتقای سهم تعاون در اقتصاد ملی فعالیت‌های متنوعی ارائه داده است و بانک به عنوان یکی از ارکان اصلی منتا «مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران» نیز مطرح بوده است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده