تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۶۳۰۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تلاش دیوان محاسبات برای رفع موانع و تسهیل فرآیند‌های توسعه‌ای کشور

‌می‌متالز - مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در منطقه و کشور، دیوان محاسبات در جهت رفع موانع و مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا کردلو در ادامه بازدید‌های میدانی نظارتی در بازدید از مجتمع فولاد میانه ضمن حضور در جلسه شورای مدیران، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، عملکرد‌ها و مشکلات و موانع پیش روی مجتمع فولاد میانه قرار گرفت.

وی افزود: دیوان نه تنها در مسائل مالی و حسابرسی بلکه در حوزه‌های تصمیم گیری، تصمیم سازی، بررسی عملکرد‌های گذشته و رویه فعلی وآسیب شناسی نیز ورود کرده است.

وی افزود: دیوان محاسبات در جهت رفع موانع و تسهیل فرآیند‌های توسعه‌ای کشور خصوصا صنایع مادر نقش بسزایی دارد.

کردلو خاطر نشان کرد: جایگاه صنعت فولاد در راستای توسعه کشور و به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه اقتصادی حائز اهمیت است و دیوان محاسبات استان با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در منطقه و کشور، درجهت رفع وتسهیل مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد در منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

پیش از مدیرکل دیوان محاسبات استان، غلامزاده عضو هیات مدیره شرکت فولاد آذربایجان و مدیر مجتمع فولاد میانه در ابتدای این جلسه، در خصوص سیاست‌های حمایتی ایمیدرو و لزوم پشتیبانی از این شرکت، مطالبی را بیان کرد.

منبع: عصر تبریز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده