تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۶۳۳۵۸
سرویس خبر : اجتماعی
فرماندار رفسنجان؛

باشگاه مس برای رفسنجان یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب است

‌می‌متالز - فرماندار رفسنجان در جلسه‌ای که با پیشکسوتان داشت ضمن تشکر از زحمات پیشکسوتان افزود: باشگاه مس، برای رفسنجان یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب است که از این ظرفیت برای توسعه و هم افزایی شهرستان بهره بیشتری خواهیم گرفت.

به گزارش می‌متالز، حسین رضایی فرماندار ویژه رفسنجان در بازدید از مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان که با همراهی پیشکسوتان انجام شد، اقدامات زیرساختی و عمرانی ورزشی باشگاه مس رفسنجان را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: حمایت‌ها و زحمات مدیران ارشد شرکت مس و باشگاه در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه ویژه به مسوولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در شهرستان قابل‌تقدیر است.

رضایی، ثبات مدیریتی حاضر در مجموعه باشگاه مس رفسنجان را به عنوان عامل موفقیت باشگاه مس رفسنجان برشمرد و خواستار حفظ آن شد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از کسب رتبه ۶ تیم فوتبال مس رفسنجان در جدول لیگ برتر فوتبال کشور، این دستاورد مهم را به مدیران، مربیان و مردمان رفسنجان تبریک گفت و آرزوی موفقیت و کسب نتایج بهتر را برای این تیم داشت.

فرماندار رفسنجان در جلسه‌ای که با پیشکسوتان داشت ضمن تشکر از زحمات پیشکسوتان افزود: باشگاه مس، برای رفسنجان یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب است که از این ظرفیت برای توسعه و هم افزایی شهرستان بهره بیشتری خواهیم گرفت.

وی با توجه به عملکرد رو به جلو باشگاه مس رفسنجان در سه سال گذشته که شامل صعود به لیگ برتر، کسب رتبه هشتم و کسب رتبه ششم می‌باشد، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اخذ رتبه آسیایی توسط تیم فوتبال مس رفسنجان باشیم.

منبع: خانه خشتی

عناوین برگزیده