تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۶۳۴۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سیمان دشتستان

‌می‌متالز - یکی از مصدومین حادثه کارخانه سیمان دشتستان ترخیص و وضعیت سه نفر دیگر نیز تحت کنترل است.

به گزارش می‌متالز، روز یکشنبه دپارتمان آسیاب کارخانه سیمان دشتستان در حین تعمیرات برنامه ریزی شده بر اثر اتصالی تابلو‌های برق تعدادی از نیرو‌های این کارخانه دچار برق گرفتگی شدند و هیچگونه حادثه انفجار یا آتش سوزی رخ نداده است.

با توجه به اینکه حوادث برقی دارای ابعاد فنی مختلفی است گروه‌های فنی در حال بررسی‌های دقیق جهت شناسایی علت حادثه هستند.

مصدومین حادثه از نیرو‌های مجرب و با سابقه واحد برق بودند که به اصول فنی برق تسلط کامل و آموزش‌های ایمنی کار با تجهیزات را فرا گرفته بودند.

همچنین در محل حادثه نیز الزامات ایمنی در پست‌های برق و تابلو‌های برق رعایت و پیش از این تذکرات لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی به صورت مستمر به نیرو‌ها ارائه می‌شده است.

بعدازاین حادثه بلافاصله مصدومین با آمبولانس بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل و پس از معاینه اولیه به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام شدند. البته یکی از مصدومین به نام مهندس حجت الله پورشهنه به‌صورت سرپایی در بیمارستان برازجان درمان و ترخیص شد.

به درخواست مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان جهت درمان مطلوب‌تر و پیگیری‌های وی اعزام مصدومین به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین شیراز با بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ استان بوشهر انجام شد.

در عیادت و بازدید مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان از بیمارستان، کادر درمان بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین شیراز وضعیت آقایان پورخوبیاری با ۵۳ درصدسوختگی، خدارحمی با ۳۵ درصد سوختگی و خواجوی با ۱۵ درصد سوختگی رو به بهبودی اعلام شده است و احتمال می‌رود آقای خواجوی با توجه به میزان سوختگی کمتر پس از انجام معاینات و درمان در زمان کوتاهی ترخیص شود.

تیم مدیریت و پشتیبانی شرکت سیمان دشتستان در محل بستری نیرو‌های مصدوم حضور دارد و اقدامات لازم در جهت حصول سلامت کامل انجام می‌پذیرد.

اخبار مربوط به پرسنل حادثه دیده متعاقبا از طریق روابط عمومی شرکت اعلام می‌شود.

 ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه ۲۹ خرداد، اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث سوختگی چهار نفر از نیرو‌های این کارخانه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده