تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۶۳۴۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشریح آخرین وضعیت حادثه دیدگان کارخانه سیمان دشتستان

‌می‌متالز - رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شیراز آخرین وضعیت حادثه دیدگان کارخانه سیمان دشتستان که به فارس منتقل شده بودند راتشریح کرد و گفت: دو نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش می‌متالز، دکتر سیامک هوشمند بیان کرد: به علت حادثه‌ای که در کارخانه سیمان دشتستان رخ داده بود، سه نفر از افراد حادثه دیده با بالگرد اورژانس به استان فارس منتقل شدند.

وی ادامه داد: این افراد به علت وضعیت سوختگی که داشتند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات درمانی برای آنان اقدام شد و از این رو دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نفر نیز در بخش مردان بستری شد.

هوشمند افزود: یکی از بیماران فردی ۴٣ ساله و با ٣٠ درصد سوختگی و دیگری فردی ۵١ ساله و با ۵٢ درصد سوختگی هر دو در نواحی مختلف بدن نظیر سر و صورت، سینه و بالای سینه بوده اند که این افراد به علت وخامت حال در بخش مراقب‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: این افراد برای آنکه دچار زجر تنفسی نشوند، در وضعیت بدون هوشیاری هستند و مراحل درمانی برای آنان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: فرد دیگری که دارای ۴١ سال سن و ٣١ درصد سوختگی است در بخش مردان بستری بوده و نسبت به دو نفر دیگر دارای شرایط بهتری است.

ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه ۲۹ خرداد اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث سوختگی چهار نفر از کارکنان شد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده