تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۶۳۴۲۸
سرویس خبر : اجتماعی

پیوند موفقیت‌آمیز دست جداشده یک کارگر در یزد

‌می‌متالز - چند ماه پیش یک جوان ۳۰ ساله کارگر معدن که به خاطر چرخش بسیار قوی و برنده دستگاه الماس‌تراش پس از شکستن استخوان بازو و تمام شریان‌ها و بافت‌های دستش آسیب دیده بود، از یک مرکز درمانی به بیمارستان شهید صدوقی یزد جهت درمان انتقال یافت.

به گزارش می‌متالز، دست جداشده یک کارگر جوان یزدی که به خاطر چرخش بسیار قوی دستگاه الماس تراش پس از شکستن جدا شده بود، طی عمل جراحی چندساعته با موفقیت پیوند خورد.

چند ماه پیش یک جوان ۳۰ ساله کارگر معدن که به خاطر چرخش بسیار قوی و برنده دستگاه الماس‌تراش پس از شکستن استخوان بازو و تمام شریان‌ها و بافت‌های دستش آسیب دیده بود، از یک مرکز درمانی به بیمارستان شهید صدوقی یزد جهت درمان انتقال یافت.

این کارگر جوان با حال بسیار بد همراه با خونریزی، شکستگی، پارگی و آسیب شدید بستری شد و پس از ماه‌ها مراقبت امروز با بعد از معاینه نهایی پزشک جراح و سپری کردن دوران کنترل بعد از درمان در نهایت، با تاییدیه نهایی پزشک با حال خوب مرخص شد.

دکتر سیدمسعود میرحسینی، جراح عروق و دکتر سعید بشارتی و تیم اتاق عمل و ارتوپدی بیمارستان شهید صدوقی پس از ماه‌ها مراقبت از بیمار و در روز‌های اولیه ارجاع هر روز بیمار به اتاق عمل این جراحی سخت را انجام دادند.

پیوند موفقیت‌آمیز دست جداشده یک کارگر در یزد

منبع: اقتصاد نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده