تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۶۳۴۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

شرکت فولاد هرمزگان نمونه بارز یک بنگاه اقتصادی متعهد به مسوولیت‌های اجتماعی است

‌می‌متالز - آئین تجلیل از تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان قهرمان مسابقات جهانی ایتالیا در صحن شورای شهر بندرعباس برگزار شد. رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز (۳۱ خردادماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: موفقیت تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر پتانسیل‌های ورزش استان هرمزگان و جوانان بومی را به رخ همگان کشید.

به گزارش می‌متالز، فاطمه جراره با اشاره به اینکه هرمزگان مهد استعداد‌ها و ظرفیت‌های نهفته است، عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان ظرف سالیان اخیر در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به ویژه در حوزه ورزش گام‌های بلند و مناسبی برداشته و موفقیت امروز تیم فوتبال ساحلی کارگران این شرکت نشان دهنده برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی همچون فولاد هرمزگان نگاه عدالت محور و توسعه‌ای به تمامی حوزه‌های مغفول مانده در استان هرمزگان و شهر بندرعباس داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز به خود می‌بالیم که اینچنین جوانان هرمزگانی در میادین بین المللی پرچ کشورمان را به اهتزاز درآورده اند.

جراره در پایان تجلیل از این قهرمانان و افتخارآفرینان را در وظایف اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس دانست.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شرکت فولاد هرمزگان نشان داد که یک بنگاه‌های اقتصادی هم می‌تواند در هرمزگان فعالیت اقتصادی کند هم اشتغال ایجاد کند و هم در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی اش موفق و کارامد باشد.

حسن سالاری با اشاره به اینکه قهرمانی تیم ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی ایتالیا موجی از شادی و غرور را برای جوانان به ویژه جامعه ورزش استان هرمزگان به ارمغان آورد، اظهار کرد: تیم ساحلی کارگران فولاد هرمزگان نشان داد هرمزگان از چه ظرفیتی در ورزش به ویژه در بحث ورزش‌های آبی و ساحلی برخوردار است و با اندکی توجه و حمایت می‌توانند در میادین کشوری و بین المللی بدرخشند.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان امروز به خوبی تشخیص می‌دهند که شرکت فولاد هرمزگان در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی اش در حوزه درمان، آموزش، ورزش و اجتماعی توانسته یک سر و گردن بالاتر از سایر بنگاه‌های اقتصادی عمل کند، عنوان کرد: امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی این شرکت را الگو بگیرند تا در دل مردم هرمزگان جای بگیرند.

سالاری با اشاره به اینکه امیدواریم چتر حمایتی شرکت فولاد هرمزگان در امر ورزش همچنان گسترانیده شود، خاطرنشان کرد: ورزش هرمزگان نیازمند جدی حمایت از سوی بنگاه‌های اقتصادی است و هزینه در امر ورزش سبب رشد انگیزه و نشاط در جامعه می‌شود.

مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان در این جلسه گفت: برای نخستین بار مسابقات فوتبال ساحلی کارگران جهان در کشور ایتالیا برگزار و کارگران زحمتکش فولاد هرمزگان موفق شدند با اقتدار پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

محمد کارگران با اشاره به اینکه شرکت فولاد هرمزگان در سالیان اخیر در بحث حمایت از ورزش کارگری و حرفه‌ای با برنامه ریزی ورود کرده است، عنوان کرد: در بحث کارگری ۱۸ تیم فعال در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان فعالیت دارند که در اکثر رشته‌ها در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

وی با بیان اینکه با استفاده از طرفیت کارگران شرکت فولاد هرمزگان در رشته فوتبال ساحلی توانستیم افتخار بزرگی را رقم بزنیم، اضافه کرد: نگاه مدیریت کلان شرکت نیز حمایت و ورود جدی در بحث ورزش است و امیدوارم با این نگاه بتوانیم نشان دهیم که هرمزگان در تمامی میادین یکه تاز خواهد بود.

کارگران با اشاره به فعالیت شرکت فولاد هرمزگان در ورزش حرفه ای، اظهار کرد: در رشته فوتبال در ۱۵ تیم آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف، در فوتسال و ۳ تیم در فوتبال ساحلی در فعالیت جدی هستیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد هرمزگان مدعی جدی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، عنوان کرد: بزودی تیم جوانان فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان به عنوان قهرمان ایران راهی مسابقات جهانی پرتغال می‌شود.
کارگران در پایان از مجموعه مدیریت شرکت فولاد هرمزگان بابت حمایت از ورزش کارگری و حرفه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان نیز تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده