تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۵۴۹
کد خبر: ۲۶۳۶۲۴
سرویس خبر : انرژی

معارفه هیات بازرسی هلدینگ‌های انرژی تأمین و صنایع عمومی شستا

‌می‌متالز - مراسم معارفه هیات بازرسی شستا با حضور دکتر مهدی نوروزیان معاون مالی شستا، رضا افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین، محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین و جمعی از مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه امروز دوشنبه ۳۰ خرداد برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، دکتر نوروزیان معاون مالی شستا با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسی و نظارت به‌عنوان یک رکن اصلی در جهت سالم سازی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، افزود: هیئت بازرسی به همه امور مالی شرکت‌ها و هلدینگ‌ها طبق آیین‌نامه‌های قانونی، رسیدگی می‌کند تا از بروز مشکلات و تخلف‌های احتمالی جلوگیری نماید و در این زمینه همواره تلاش شده تا تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌ها طبق قوانین، مقررات و کاملا شفاف باشد.

وی ادامه داد: همواره مشاوره و راهنمایی هیئت‌های بازرسی گره‌گشا بوده و با تعامل و همکاری مناسب در راستای اجرای قانون، یاور شرکت‌های تولیدی در بهبود عملکرد مالی بوده است.

حفاظت و حراست از بیت‌المال مهم‌ترین وظیفه ماست


دکتر رشیدی معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تاکید بر حفاظت و حراست از بیت‌المال به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه این هیئت، گفت: با همکاری و هماهنگی کامل با مدیران و معاونین هلدینگ‌های انرژی و صنایع عمومی و شرکت‌های تابعه در انجام این امر مهم تلاش خواهد شد.

وی افزود: در جهت پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و پیگیری تخلفات احتمالی صورت گرفته در سال‌های قبل گام‌های مؤثری خواهیم برداشت و اگر موانعی در روند کار وجود داشت، می‌توان با تعامل و همکاری دو سویه، موانع را برطرف ساخت.

معارفه هیات بازرسی هلدینگ‌های انرژی تأمین و صنایع عمومی شستا

شناسایی و رفع ابهامات و ایرادات درون شرکت‌ها باید توسط مجموعه‌ها انجام شود


باتقوا سربازرس امور شستا نیز ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه طبق آیین نامه‌های اجرایی ماده ۸، ۱۰ و ۱۲، گفت: شناسایی و رفع ابهامات و ایرادات درون شرکت‌ها توسط خود مجموعه‌ها باشد، به مراتب بهتر از آن است که توسط سازمان‌های نظارتی برون سازمانی صورت پذیرد.

وی افزود: همه ما موظفیم در جهت رفع اشکال و اصلاح موارد گام برداریم و در این مسیر هیئت بازرسی مطابق با قانون در جهت رفع شبهات و موانع موجود گام بر می‌دارد.

منبع: نبض بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده