تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۱۰۳۲
کد خبر: ۲۶۸۸۴۸
سرویس خبر : اجتماعی
در گفتگویی مطرح شد؛

تسهیلات صندوق بازنشستگی فولاد کشور افزایش یافت

‌می‌متالز - عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد کشور، از افزایش مبلغ تسهیلات بانکی این صندوق برای کارگشایی بازنشستگان در سراسر کشور خبر داد و گفت: شرایط ارائه تسهیلات نیز بهبود پیدا کرده است.

به گزارش می‌متالز، حسین عامریان با بیان اینکه تسهیلات صندوق بازنشستگان فولاد کشوری افزایش یافته است، بیان داشت: باز رایزنی‌های صورت گرفته نه تنها شاهد افزایش میزان وام‌ها بلکه شاهد بهبود شرایط اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان فولاد کشوری نیز بوده ایم.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فولاد کشوری می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، ابراز کرد: ارائه خدمات درمانی در کنار تسهیلات بانکی و مسائل رفاهی از دیگر اقداماتی است که صندوق بازنشستگان کشوری فولاد ارائه می‌کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد کشور با بیان اینکه در راستای همسان سازی نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است، تاکید کرد: این طرح با حضور نماینده بازنشستگان و با مشورت این قشر اجرا شده و مشکلی در آن وجود ندارد.

عامریان با بیان اینکه با تمهیدات جدید دیگر اختلافی بین همسان سازی حقوق‌ها دیده نمی‌شود، بیان کرد: تنها مشکل بازنشستگان امروز پرداخت معوقات است که آن هم در دستور کار صندوق قرار دارد.

وی افزود: به دلیل محدودیت منابع، امکان پرداخت فوری معوقات بازنشستگان فولاد کشوری وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این مشکل را برطرف کرده و بتوانیم شاهد پرداخت‌ها باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اشاره به خدمات درمانی برای بازنشستگان، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته برای این قشر، حذف فرانشیز درمانی است که مورد مطالبه بازنشستگان نیز قرار داشت و این کار به خوبی صورت گرفته است.

عامریان از افزایش پرداخت هزینه درمان نیز خبر داد و گفت: پرداختی ما برای هزینه درمان و خدمات درمانی و تجهیرات ۱۱۰ درصدی افزایش پیدا کرده است.

منبع: تحلیل بازار

نظرات بینندگان
قربانعلی نوروزی ۳۵۳۴۱۸
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
چرا به بعضی ها تفاوت دادین به بعضی ها ندادید
عناوین برگزیده