تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۶۸۹۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۵.۵۹درصدی شاخص بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۸۲روز معاملاتی، با ثبت ۷۶هزار و ۴۶۰واحد افزایش، معادل ۵.۵۹درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۷۴۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون انواع اوراق بهادار به‌ارزش ۴۴۶۹ هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال در بیش از ۴۵ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۵۴۳ دفعه طی ۸۲ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۰ میلیارد و ۳۶۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۱۸۲ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۸۲ روز، با ۷۶ هزار و ۴۶۰ واحد افزایش، معادل ۵.۵۹ درصد رشد کرده به رقم یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۱ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۱ هزار و ۱۹۸ واحد افزایش، معادل ۱۱.۸۳ درصد رشد کرد و در این مدت رقم ۳۸۹ هزار و ۴۶۶ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۹ هزار و ۳۵۹ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۸۳ هزار و ۴۷۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۷ هزار و ۳۱۱ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۸۲ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۴۴ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده