تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۶۹۱۱۶
سرویس خبر : انرژی
هفته جاری صورت می‌گیرد؛

بررسی مسائل و مشکلات منطقه‌ای بخش آب، فاضلاب، سد‌ها و نیروگاه‌های کشور در کمیسیون انرژی

‌می‌متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی هفته جاری علاوه بر بررسی مشکلات منطقه‌ای بخش آب، فاضلاب، سد‌ها و نیروگاه‌های کشور، اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش می‌متالز، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس از تاریخ (یکشنبه ۹ مرداد ماه) لغایت (سه شنبه ۱۱ مرداد ماه) به شرح زیر اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۱۵ بررسی سوال هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار دارند. همچنین از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۱۴:۳۰ اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در توسعه ظرفیت نیروگاهی را انتخاب خواهند کرد و در ادامه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ گزارش سازمان انرژی اتمی در خصوص سند جامع راهبرد هسته‌ای کشور را استماع می‌کنند.

نمایندگان این کمیسیون روز سه‌شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ بررسی مسائل و مشکلات منطقه‌ای بخش برق، آب، فاضلاب، سد‌ها و نیروگاه‌های کشور را در دستور کار دارند؛ بنابراین گزارش کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی این کمیسیون نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۹ الی ۱۰:۳۰ راهکار‌ها و موانع بهینه‌سازی پالایشگاه‌ها و مینی‌پالایشگاه‌ها در جهت تکمیل زنجیره ارزش را بررسی خواهند کرد، همچنین در این روز کمیته نیرو کمیسیون انرژی از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ مسائل و مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات صنعت برق را بررسی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده