تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۴۸۶
کد خبر: ۲۶۹۶۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سید حسین فرجی، مشاور عالی تجارت و اصناف وزارت صمت شد

‌می‌متالز - معاون تجارت وخدمات وزارت صمت گفت: جوان گرایی درمدیریت حوزه اصناف، به شرط استفاده از خبرگی مجرب­ترین مدیران این حوزه ممکن است

به گزارش می‌متالز، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت درمراسم تقدیم حکم سید حسن فرجی به عنوان مشاور عالی تجارت و اصناف این معاونت، گفت: چند دهه مدیریت عالی جناب آقای فرجی درحوزه ­ی تجارت به ویژه اصناف کشور، دانشِ اندوخته ­ای را در حوزه تجارت و اصناف در ایشان ایجاد کرده است که نیازمند استفاده از آن هستیم. وی افزود: ایشان از زمان دفاع مقدس، مسوولیت مهم اداره کل بازرگانی دراستان کرمانشاه را برعهده داشته ­اند و ازسال ۷۲ تا ۸۸ طولانی­ ترین دوره مدیریت بر مرکز اصناف کشور را داشته­ اند و تمام وزرای بازرگانی سابق از تجربه ایشان استفاده می­ کردند.

شاه­ میرزایی تأکید کرد: با توجه به قانون مجلس، امکان انتخاب بسیاری از پیشکسوتان حوزه اصناف کشور در هیأت رئیسه اتحادیه­ ها و اتاق ­ها نیست و در بدنه وزارت صمت نیز رویکرد جوانگرایی را اتخاذ کردیم؛ ولی جوانگرایی درمدیریت حوزه اصناف، بدون استفاده از خبرگی افراد مجرب ممکن نیست.

در بخش دیگری از این مراسم، قاسم نوده فراهانی، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران گفت: تمام تجارب من در سال ­های خدمت درحوزه اصناف کشور، ذیل راهنمایی­ های آقای فرجی بوده است و دوره مدیریت ایشان از جمله دوره­ های پر افتخار حوزه اصناف بوده است.

دراین مراسم، همچنین سرپرست دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف سابق) و جمعی از مدیران دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان­ های صنفی کشور نیز حضور داشتند.

گفتنی است سید حسین فرجی با سابقه ­ترین مدیران حوزه اصناف و از تدوین­ کنندگان قانون نظام صنفی است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده