تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۶
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۶۹۶۳۷
سرویس خبر : اجتماعی

ضرورت صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت

‌می‌متالز - نشست مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: یکی از ارزش‌های مهم بشری که از دیرباز مورد توجه ادیان و ملل مختلف قرار گرفته است، ایثار و شهادت است.

حسن ممتحن در نشستی که با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برگزار شد با اشاره به اینکه از ویژگی‌های منحصربه فرد انقلاب اسلامی در بعد معنوی و فرهنگی که موجب بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا شد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: اشاعه مقوله ایثار و مقاومت موجب دفع هشیارانه خطرات از جامعه اسلامی است.

مشاور وزیر صمت تاسی از سبک و منش زندگی شهدا و در راس آن حضرت سیدالشهدا (ع) را از مهمترین اموری که باید به درستی تبیین و فرهنگ سازی شود دانست و گفت: تلاش و برنامه ریزی هدفمند برای خدمت به جامعه ایثارگر نیازمند کار جهادی و همکاری مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است که باید بتوانیم با همتی مضاعف مشکلات ایثارگران را مرتفع و فرهنگ ایثار وشهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز در این دیدار با بیان اینکه امروز ارامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم ابراز داشت: در کنار این وامداری عمومی نسبت به مردان دفاع مقدس، آنان که بر صندلی‌های مدیریتی تکیه زده اند به طور خاص مدیون شهدا هستند.

مقیسه با اشاره به خدمات ارائه شده به جامعه ایثار گر صندوق ضمانت سرمایه گذرای صنایع کوچک، گفت: خدمت به ایثارگران ارج نهادن به تلاش‌های افتخار آفرینان عرصه جهاد است.

وی افزود: بزرگترین کار خیر خدمت به بهترین قشر یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که برای این اعتقاد از هیچ تلاش واقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

گفتنی است در نشستی که در صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برگزار شد، اخرین وضعیت خدمت رسانی به ایثارگران و تشکیل کمیته توانمندسازی ایثارگران صندوق مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده