تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۶۹۸۱۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
«کنسانتره روی» زرین معدن آسیا ۴۰ درصد کاهش فروش داشت؛

بی ثباتی در کسب درآمد توسط "فزرین"

‌می‌متالز - نرخ فروش کنسانتره روی در تیرماه سال جاری برابر با ۱۱ میلیون تومان در ازای هر تن بود که افزایش نرخ ۵۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته شاهد بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت زرین معدن آسیا در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال جاری منتشر کرد، مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش «کنسانتره روی، کنسانتره سرب» و ارائه خدمات به دست آورد که این درآمد حاصل‌شده برابر با ۳۳ میلیارد تومان بود، همچنین طی این دوره ماهانه شاهد تداوم روند نزولی از این شرکت بوده‌ایم.

"فزرین" میزان درآمد تجمیعی که طی ۴ ماه ابتدایی سال مالی به ثبت رساند بالغ‌بر ۱۷۸ میلیارد تومان بود، عمده فعالیت "فزرین" در تیرماه مربوط به بازار داخل کشور است و درآمدی از بخش صادرات را طی این دوره ماهانه در کارنامه مالی خود به ثبت نرساند، گفتنی است که میزان درآمد به‌دست‌آمده "فزرین" در تیرماه در مقایسه با میانگین درآمدی ۳ ماه گذشته ۳۳ درصد پایین‌تر بود.

درآمد‌های ماهانه "فزرین" در تیرماه

شرکت زرین معدن آسیا در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با اُفت درآمد ۱۱ درصدی روبه‌رو بود، این اُفت درآمد ماهانه در تیرماه برابر با ۴ میلیارد تومان بود، بیشترین تغییر درآمد طی این دوره برای فروش «کنسانتره روی» است که طی این دوره با کاهش ۴۰ درصدی به ۱۶ میلیارد تومان درآمدزایی رسید.

بی ثباتی در کسب درآمد توسط
بیشترین درآمدی که "فزرین" طی این دوره شناسایی کرد مربوط به فروش «کنسانتره روی» بود که از این بخش ۱۶ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد و همچنین از فروش این محصول طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشت.

نرخ فروش کنسانتره روی در تیرماه سال جاری برابر با ۱۱ میلیون تومان در ازای هر تن بود که افزایش نرخ ۵۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته شاهد بود.

مقدار فروش محصولات زرین معدن آسیا

"فزرین" در تیرماه یک هزار و ۶۳۰ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند و طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز این مقدار فروش به ۱۳ هزار و ۵۹ تن رسید، فروش سالانه این شرکت در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته با کاهش ۸ درصدی همراه بود.

بیشترین مقدار فروش شرکت زرین معدن آسیا مربوط به «کنسانتره روی» با یک هزار و ۵۰۰ تن بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول ۱۲ هزار و ۵۹۷ تن به ثبت رسید که در مقایسه با ماه گذشته ۶۱ درصد کاهش فروش داشت.

بیشترین نرخ فروش در تیرماه را «کنسانتره سرب» با ۲۰ میلیون تومان در اختیار داشت و درآمدی که از فروش این محصول در تیرماه به دست آمد برابر با ۲ میلیارد تومان بوده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده