تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۷۳۹۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سیاهکلی:

صنعت لوازم خانگی مسیر خودروسازی را رفته است/ کسی پاسخگوی بازار بی‌ثبات لوازم خانگی نیست

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی نیز مسیر خودروسازی را رفته و مردم در خرید این محصولات گرفتار هستند، افزود: بازار لوازم خانگی چند سال پیش باثبات بود، اما امروز با بازار بی‌ثبات و قیمت‌های وحشتناک روبه‌رو هستیم که فردی نیز پاسخگو نیست.

به گزارش می‌متالز، لطف اله سیاه کلی درباره گلایه‌های مردم درخصوص کیفیت و قیمت لوازم خانگی، گفت: از آنجاکه از صنعت خودروسازی بیش از ۳ دهه حمایت شده و امروزه چهارچرخ‌هایی با قیمت‌های بالا به مردم تحویل داده می‌شود و حتی مسئولان این حوزه معتقدند که این قیمت‌ها نیز کم هستند، تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز از این بی‌نظمی سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را افزایش دادند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی نیز مسیر خودروسازی را رفته و مردم در خرید این محصولات گرفتار هستند، افزود: بازار لوازم خانگی چند سال پیش باثبات بود، اما امروز با بازار بی‌ثبات و قیمت‌های وحشتناک روبه‌رو هستیم که فردی نیز پاسخگو نیست؛ وزیر صمت چه می‌کند، وی دنبال رایزنی است یا در مجلس است یا در قم.

وی خطاب به وزیر صمت، گفت: به کار خود بچسبید، اگر عملکرد خوبی داشته باشید، شما را نگه می‌دارند. نیازی نیست که به در و دیوار بزنید تا شما را نگه دارند اگر عملکرد شما خوب نباشد، همه عالم را هم دور بزنید، برکنار می‌شوید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه موضوع لوازم خانگی بدتر از خودرو شده است، ادامه داد: وزیر صمت باید برای وضعیت بازار خودرو و لوازم خانگی و افزایش تعرفه تلفن ثابت استیضاح شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده