تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۱
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۷۴۱۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر عامل شرکت سیمان خزر: امنیت شغلی و تامین آتیه کارگران بسیار مهم است

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت سیمان خزر در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: تعامل تامین اجتماعی با صنایع تولیدی برای ارتقای معیشت، امنیت شغلی و تامین آتیه کارگران بسیار مهم است.

به گزارش می‌متالز، مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر، مهندس رشید (مدیر مالی) و مهندس نصری (مدیر منابع انسانی) با حضور در اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حسین نژاد، مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان، مهندس رسولی و پورملک از مدیران اداره کل در محل سازمان تامین اجتماعی استان دیدار وگفتگو کردند.

در این دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و همکاران وی در راستای حمایت از جهش تولید، تحقق افتخارات استانی و کشوری را مدیون زحمات، دلسوزی و نظم مدیریت و کارکنان مجموعه عظیم تأمین اجتماعی دانسته و تعامل سازمان تامین اجتماعی با صنایع تولیدی را از موضوعات مهم در جهت ارتقای معیشت، امنیت شغلی، ارائه خدمات مناسب و تامین آتیه کارگران بیان کرد.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر افزود: با توکل بر خدا و تکیه بر توان همکاران متعهد، متخصص، جوان و پرتلاش خانواده بزرگ سیمان خزر با سر لوحه قراردادن همدلی، جدیت، صداقت و شفافیت در راس تمامی امور با هدف تولید و تحویل محصولی سازگار با محیط زیست و با کیفیت منجمله سیمان جدید ۲۵ کیلویی به بازار مصرف اهتمام داشته و سرآمد اقدامات جهادی شرکت سیمان خزر در راستای ادای احترام و خدمت به مردم شریف استان با در اولویت استحکام محل سکونت آنان، تولید و تحویل محصولات با کیفیت، بومی و سازگار با آب و هوا و محیط زیست گیلان بوده است.

حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان نیز با قدردانی از حضور مدیر عامل و همکاران ایشان در این دیدار، یکی از عوامل مهم موفقیت سیمان خزر در یک سال اخیر را وجود مدیران روشنفکر و مثبت نگر در این شرکت هم گروه دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار دو طرف با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار، برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده