تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۱
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۷۴۲۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استاندار کرمان: طرح توسعه معادن زغال‌سنگ کوهبنان عملیاتی شود

‌می‌متالز - استاندار کرمان با اشاره به اینکه حفظ اشتغال موجود در معادن کوهبنان ضرورت دارد، افزود: باید طرح توسعه معادن زغال‌سنگ کوهبنان عملیاتی شود و شرکت زغال‌سنگ برنامه خود را در این منطقه ارائه کند.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی فداکار عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان با بیان اینکه راه مواصلاتی مهم‌ترین مشکل شهرستان کوهبنان است، اظهار داشت: پیگیر هستیم این مشکل مهم شهرستان کوهبنان به‌زودی حل شود.

وی با بیان اینکه اعتبار حوزه راه برای شهرستان کوهبنان در سفر رئیس جمهور دیده شده است که امیدوار هستیم به‌زودی ابلاغ شود، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان بدون یک ریال کم و کاست اجرایی می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به دیگر مشکلات شهرستان کوهبنان در حوزه راه‌ها بیان کرد: راه عبور و مرور مردم باید از راه معدن جدا شده و نقاط حادثه خیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه معادن ظرفیت بزرگی در کوهبنان هستند، گفت: معادن زغال‌سنگ سابقه تاریخی دارد و حتی شهر‌هایی در کنار معادن این شهرستان ایجاد شده است.

فداکار با اشاره به اینکه حفظ اشتغال موجود در معادن کوهبنان ضرورت دارد، افزود: باید طرح توسعه معادن زغال‌سنگ کوهبنان عملیاتی شود و شرکت زغال‌سنگ برنامه خود را در این منطقه ارائه کند.

استاندار کرمان به مشکلات حوزه کارگران معادن در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کارگران معادن بسیار سخت کار می‌کنند که باید به آن‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه مدیران تمام تلاش خود را برای رفع نیازمندی‌های مردم به‌ویژه در مناطق محروم بگذراند، افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند، حق زیادی بر گردن ما دارند و باید رضایت آن‌ها را جلب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده