تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۷۴۵۸۱
سرویس خبر : اجتماعی
سرمربی تیم دومیدانی ذوب‌ آهن:

دو ومیدانی بانوان نیازمند توجه بیشتر است

‌می‌متالز - سرمربی تیم دو و میدانی ذوب‌آهن گفت: دومیدانی بانوان ورزش اول و پرمدال‌ترین رشته المپیک است که باید در کنار آقایان مورد توجه قرار گیرد و باشگاه‌ها، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جدی‌تر به این رشته توجه کنند.

به گزارش می‌متالز، سجاد مرادی، پس از کسب عنوان نایب قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ دومیدانی کشور در گفتگو با ایسنا درباره کیفیت لیگ این فصل، اظهار کرد: متاسفانه کیفیت لیگ زیاد خوب نیست و در این چند سال قدری سطح رقابت‌ها پایین آمده است. باشگاه‌ها باید جدی‌تر وارد شده و با ورود کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، دومیدانی بانوان به‌عنوان ورزش اول و پرمدال‌ترین رشته المپیک بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دومین مرحله مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که مانند مرحله نخست در مکان اول بودیم، اما در مرحله سوم به‌عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم دومیدانی ذوب‌آهن درباره شرایط تیمش، توضیح داد: شرایط دونده‌ها خوب بود. هر کدام از ورزشکارانمان زیر نظر مربی‌ها خود را آماده کرده و تک به تک آن‌ها را زیر نظر داشتیم.

مرادی همچنین در خصوص رقبای اصلی امسال تیمش، افزود: پلیمر خلیج فارس چند سالی است که سرمایه‌گذاری خوبی کرده و اسپانسر تیم ملی است. ۳ دونده خارجی دارد. نفت تهران هم شرایط خوبی داشت. گل‌گهر سیرجان و استقلال نیز از تیم‌های حاضر در لیگ بودند.

وی اضافه کرد: ارنج تیم را نحوی بستیم که تیم پیشتاز بماند. شرایط بسیار سخت بود و امتیازاتی که جلو بودیم را رقبا به سرعت جبران کردند.

مرادی ادامه داد: حدود ۳۰ درصد تیم را اعضا ملی‌پوشی، چون علی امیریان، سجاد هاشمی و امیر زمان‌پور تشکیل دادند. تیم را با ۲۲ ورزشکار برنامه‌ریزی کرده و در لیگ حاضر شدیم. همه افراد تلاش خود را کرده و خوب ظاهر شدیم. در مرحله دوم به علت شرایط مسابقات کشوری و ملی چند ورزشکار آسیب‌دیده داشتیم که نشد با توان ۱۰۰ درصدی حضور یابند.

سرمربی تیم دومیدانی گاندوها، خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن با توجه به پیشینه و سابقه‌ای که در لیگ دارد، یکی از کهن‌ترین تیم‌های لیگ دو میدانی است و انتظارات از او بالا هستند. از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه نیز از قهرمانان ملی‌پوش بوده و از زیر و بم این رشته مطلع است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده