تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۷۴۶۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ترامپ: آلمان به حرف من گوش نداد و به عصر زغال سنگ برگشت

‌می‌متالز - دونالد ترامپ اخیرا در سخنانی با انتقاد از آلمان، مسوولان این کشور را بدلیل گوش ندادن به حرف وی درباره نورداستریم ۲ به باد انتقاد گرفت.

به گزارش می‌متالز، دونالد ترامپ درباره بحران انرژی در آلمان گفت: به آلمان نگاه کنید، آلمان تصمیم گرفته است که توربین‌های بادی را در همه جا نصب کند و همچنین به انرژی خورشیدی روی بیاورد. من انرژی خورشیدی را دوست دارم، اما توان آن محدود است. من یک سخنرانی در سازمان ملل داشتم، از آلمان برای نورد استریم-۲ انتقاد کردم و من به آنگلا مرکل گفتم، یک پرچم برای او فرستادم، یک پرچم سفید. او گفت دونالد، دونالد، چرا آن پرچم را برای من فرستادی؟

وی ادامه داد: گفتم اگر ۷۲ درصد انرژی خود را از روسیه دریافت می‌کنید، در اینجا یک پرچم سفید برای شما وجود دارد، زیرا باید خیلی سریع تسلیم شوید.

رئیس جمهور سابق آمریکا تاکید کرد: چه کسی فکر می‌کرد به این سرعت پیش‌بینی ام اتفاق بیفتد؛ و می‌دانید در سازمان ملل چه اتفاقی افتاد، خیلی جالب بود، وقتی داشتم سخنرانی می‌کردم، هفت آقای آلمانی بسیار خوش تیپ آنجا بودند و در حالی که من صحبت می‌کردم لبخند می‌زدند. آن‌ها الان دیگر نمی‌خندند! و آلمان به چیز‌های قدیمی از جمله زغال سنگ بازگشته است.

منبع: تحریریه

عناوین برگزیده