تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۰۷
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۷۴۸۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تا ۳۰ شهریور در سامانه تدان فراهم شد:

تمدید دریافت سوالات فعالان بورس درباره ارزش گذاری هلدینگ آماده عرضه اولیه

‌می‌متالز - با اعلام آمادگی شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر برای عرضه اولیه سهام در بورس و در دسترس قرار گرفتن گزارش ارزش­ گذاری، طرح سوالات فعالان در سامانه تدان تمدید شد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به اعلام آمادگی شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر برای عرضه سهام در بازار دوم بورس تهران، پیرو اطلاعیه قبلی، گزارش ارزش­ گذاری این شرکت با نماد "وکغدیر" در تارنمای کدال قرار گرفته بود.

براین اساس، اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می‏ توانستند سؤالات را از ۱۴ تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور در این سامانه مطرح کنند که مهلت طرح پرسش در خصوص گزارش ارزش گذاری بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر تا چهارشنبه ۳۰ شهریور تمدید شد.

طبق بررسی‌های بورس پرس، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه سرمایه‌گذاری غدیر سال ۹۰ تاسیس شد و در حوزه تخصصی صنعت و معدن فعالیت دارد. از شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با سرمایه ۱.۳ هزار میلیارد تومانی، می‌توان به شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد غدیر نی‌ریز، توسعه آهن و فولاد گل گهر، توسعه فولاد قشم، آلومینیوم جنوب و موتوژن، اشاره کرد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده