تاریخ: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۸۱۰۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

گام بلند برای تامین خدمات زیربنایی شرکت فولاد صنعت شاهرود

‌می‌متالز - محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان پنجشنبه ۲۶آبان۱۴۰۱ بمدت ۳ ساعت از شرکت فولاد صنعت شاهرود بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح جزئیات این خبر عنوان کردند: مساله حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی از جمله مسائل اولویت دار کشور بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله)، ریاست محترم قوه قضاییه به شمار می‌آید و می‌بایست مساعدت‌های لازم برای رفع موانع به وجود آمده در مسیر تولید و اشتغال اقدام شود.

ایشان در ادامه افزودند: حمایت از تولید و اشتغال در دستگاه قضایی استان بعنوان یک مهم قلمداد شده و به منظور تدبیر جامع در خصوص رفع موانع تولید، رونق وجهش تولید، رفع موانع کسب وکار، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی، احیای واحد‌های تولیدی کوچک و بزرگ و تامین خدمات زیربنایی واحد‌های تولیدی از شرکت فولاد صنعت شاهرود بازدید میدانی با پیگیری عملیاتی و اجرایی ۳ ساعته انجام شد.

محمدجعفرعبدالهی در این باره بیان کردند: با دعوت از مدیران کل اجرایی ادارات آب، توزیع و تولید برق، گاز، صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تلاش شد، ضمن بازدید میدانی از شرکت فولاد صنعت شاهرود، پیگیری عملیاتی و اجرایی جهت تأمین خدمات زیربنایی بمنظور راه اندازی فاز اول آن واحدتولیدی قبل از پایان سال جاری انجام پذیرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان به بخشی ازنتایج این بازدید اشاره و اظهار کردند: مدیران استانی حاضر در این بازدید از نزدیک مسائل و مشکلات شرکت فولاد صنعت شاهرود را مشاهده و مصوب گردید قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ جدیت، پیگیری و مساعدت‌های لازم جهت افتتاح فاز اول آن واحد تولیدی صورت گیرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان اظهار امیدواری کردند: به فضل الهی با پیگیری‌ها و اهتمام ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه سمنان و مدیران اجرایی این استان رونق تولید، ایجاد اشتغال، حذف و کاهش بیکاری در استان صورت خواهد گرفت و پیش بینی می‌شود با راه اندازی فاز اول کارخانه فولاد صنعت شاهرود زمینه اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر نیروی کار به چرخه اشتغال شهرستان‌های شاهرود و میامی تا پایان سال جاری اتفاق بیفتد.

منبع: دادگستری کل استان سمنان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده