تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۸۱۶۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

تغییرات مدیریتی در خفولا/ برنامه هیات مدیره جدید چیست؟

‌می‌متالز - طی روز‌های اخیر اعضای جدید و نام آشنای بازار سرمایه وارد هیات مدیره شرکت خدمات فنی فولاد یزد شده‌اند. پس از تغییرات مدیریتی در خفولا، برنامه هیات مدیره جدید برای آینده شرکت چیست؟

به گزارش می‌متالز، شرکت خدمات فنی فولاد یزد با نماد خفولا طی روز‌های اخیر با تغییراتی در هیات مدیره مواجه شده، اما تغییرات مدیریتی در خفولا چه تاثیری در آینده شرکت خواهد داشت و مدیران جدید به دنبال چه اهدافی هستند؟

مصطفی احمدلو مدیرعامل خفولا، درباره وضعیت شرکت خدمات فنی فولاد یزد، اظهار داشت: با برنامه‌هایی که برای آینده شرکت در نظر گرفتیم، تلاش می‌کنیم تا با افزایش سرمایه سنگین از محل‌های مختلف بتوانیم کفایت لازم را برای ورود به بازار بالاتر به دست بیاوریم.

وی با اعلام خبر انعقاد قرارداد خفولا با شرکت کچاد (چادرملو)، به تشریح فعالیت‌های این شرکت از بُعد عملیاتی پرداخت و تصریح کرد: قرارداد خوبی با چادرملو منعقد کردیم که می‌تواند سودآوری خوبی برای شرکت داشته باشد. طی روز‌های آینده در این خصوص اطلاع رسانی هم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی فولاد یزد با اشاره به تغییرات مدیریتی در خفولا، خاطرنشان کرد: هیات مدیره جدید متخصص هستند و به صورت آکادمیک در بازار سرمایه کار کرده‌اند. پتانسیل‎های هیات مدیره جدید قطعاً سبب آن خواهد شد که شرکت خدمات فنی فولاد یزد سودآوری خوبی ایجاد خواهد کند و این موضوع به نفع سهامداران خواهد بود.

احمدلو درباره ورود شرکت به بازار دوم فرابورس، افزود: افزایش سرمایه هیات مدیره قبلی از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و آورده نقدی بود، اما هیات مدیره جدید نظرشان بر افزایش سرمایه از محل‌‎هایی است که برای بازار جذاب‌‎تر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آینده نماد در بازار سرمایه به چه شکلی رقم خواهد خورد؟»، گفت: هیات مدیره جدید علاوه بر کار عملیاتی به پیمانکاری نیز تأکید دارند که اتفاق خوبی است. همچنین ما در بازار سرمایه شاهد بودیم که افراد متخصص وارد هیات مدیره شدند و سود‌های خوبی را به سهامداران رساندند.

احمدلو ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت همه تسهیلات دریافتی خود را پرداخت کرده است، می‌توانیم از اعتبارات استفاده‎های لازم را ببریم تا اتفاقات خوبی برای سهم رقم بخورد.

برنامه هیات مدیره جدید شرکت خدمات فنی فولاد یزد چیست؟


علی محمودیان رئیس هیات مدیره خفولا که به تازگی وارد این شرکت شده نیز درباره وضعیت شرکت خدمات فنی فولاد یزد گفت: به علت پتانسیل‌های خوب موجود شرکت، ما وارد خفولا شدیم. حدود ۹ ماه پیش شرکت را شناسایی کردیم و با توجه به پتانسیل‎هایی که شرکت داشت، اقدام به سرمایه گذاری کردیم.

وی افزود: با افزایش سرمایه‌گذاری در شرکت به این نتیجه رسیدیم که خفولا ارزنده‎تر از تصور ما بود، پس سرمایه‌گذاری خود را بزرگ‌تر کردیم و، چون خیلی از پتانسیل‌های شرکت بالقوه بود، در نهایت تصمیم به کنترل مدیریتی در این شرکت گرفتیم.

محمودیان با اشاره به ورود افراد جدید به هیات مدیره و تغییرات مدیریتی در شرکت خدمات فنی فولاد یزد، خاطرنشان کرد: اهداف ما در این شرکت احیای پتانسیل‌‎های بالقوه شرکت از جمله دارایی‎های غیرمولد مثل آریا پالایشگاه نفت و همچنین برخی از دارایی‌های غیرمولد شرکت برای واگذاری است تا با ایجاد نقدینگی، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس هیات مدیره خفولا ادامه داد: با توجه به اینکه سه نفر از اعضای هیات مدیره، بازار سرمایه را به خوبی می‌شناسند، می‌توانیم از پتانسیل‌های موجود در بازار نیز استفاده‌های لازم را ببریم. به طور خلاصه برنامه ما نمود عملیات داخل شرکت، روی قیمت سهم است تا سهامداران خرد نیز در کنار سهامداران عمده منتفع شوند.

وی در مورد ورود شرکت به بازار دوم فرابورس، عنوان کرد: شرکت پتانسیل‌های لازم برای ورود به بازار دوم فرابورس را دارد. به عنوان نمونه، خفولا از بدو ورود به بازار سرمایه سود ساز بوده، سال مالی زیان ده نداشته و دارایی‌های خوبی دارد.

محمودیان درباره پیش‌بینی خود از آینده نماد خفولا، افزود: با توجه به اینکه تیم ما جوان، با ایده‌های خلاقانه، با استعداد و خوشنام است، پیش‌بینی می‌کنیم با طرز تفکر جدید شرکت را به نقطه خوبی برسانیم تا خفولا از لحاظ سودسازی به نقطه خوبی برسد و با این سودسازی قیمت سهم نیز به صورت منطقی رشد کند.

رئیس جدید هیات مدیره خفولا با بیان اینکه شرکت خدمات فنی مهندسی یزد بیش از هزار نفر نیروی غیرمستقیم و مستقیم دارد، ادامه داد: برنامه‎هایی نظیر افزایش نیروی انسانی شرکت با افراد متخصص و بومی شهر یزد داریم که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

منبع: شهر بورس

عناوین برگزیده