تاریخ: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۲۸۳۳۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در دومین روز کنفرانس پلنکس ۲۰۲۲

مدیر بازاریابی شرکت بری الویز جزییات وضعیت صنعت فولاد هند را تشریح کرد

‌می‌متالز - در دومین روز کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس مدیر بازار یابی شرکت بری الویز هند Berry Alloys برنامه‌های آینده این شرکت را در حوزه صنعت فولاد این کشور را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، اراند کامل سونگ مدیر بازاریابی شرکت بری الویز هند Berry Alloys در این کنفرانس با اشاره به وضعیت تولید صنعت فولاد در کشور هندوستان افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ صنعت فولاد در کشور هند همچنان روند بهبود را طی کرده است.

مدیر بازاریابی شرکت بری الویز Berry Alloys هند افزود: ما همچنان در مسیر جدیدی که در صنعت فولاد هندوستان برنامه ریزی شده از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۵ شاهد افزایش رشد تولید صنعت فولاد در این کشور بوده ایم و برنامه مدیریت اسلیک در این بخش عملیاتی شد.

در دومین روز کنفرانس پلنکس کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس روز‌های ۱۵ و ۱۶ آذرماه سال جاری با حضور مدیران، و متخصصان در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد. برگزاری میزگرد تخصصی وضعیت زنجیره فولاد در مقایسه با رقبای جهانی تحت شرایط برابر ظرف‌ها و راهکار‌ها با حضور مدیران و متخصصان صنعت فولاد کشور عصر روز دوم از برنامه‌های مهم کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس در کیش است.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده