تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۸۸۱۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی خبر داد؛

افتتاح ۱۰ واحد صنعتی تولیدی در دهه فجر ۱۴۰۱

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۱۰ واحد صنعتی، معدنی و زیرساختی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش می‌متالز، «عبدالحمید سرتیپی» مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی، ضمت بیان مطلب فوق گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر ۱۰ واحد صنعتی، معدنی و زیرساختی در استان با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برای بهره برداری از این ۱۰ طرح صنعتی تولید بالغ بر ۳ هزار و ۵۲۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که با افتتاح و بهره برداری از این واحد‌های صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۸۴ نفر در استان فراهم خواهد شد.

مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری واحد‌های متعدد صنعتی و معدنی بخصوص در حوزه فرآوری صنایع معدنی در استان راه اندازی و به بهره‌برداری رسیده که ۱۰ واحد صنعتی تولیدی دیگر در دهه فجر با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

سرتیپی همچنین گفت: امسال با عنایت مقام عالی استان و اجرای طرح خلاقانه یکشنبه‌های حمایت از تولید و بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی تولیدی با حضور فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی که اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هستند، مرتفع ساختن مشکلات و موانع موجود در واحد‌های صنعتی و احیاء واحد‌های راکد از اولویت‌های صنعت، معدن وتجارت استان بوده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده