تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۸۸۱۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ادای احترام مدیران عامل شستا و تاصیکو به سرباز وطن

‌می‌متالز - مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستا و تاصیکو در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و سرباز وطن با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت‌های این شهید عزیز را گرامی داشتند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و هیات همراه در سومین سالگرد سردار ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید جبهه مقاومت سردار و دیگر شهدا ادای احترام کردند.

مدیرعامل شستا اظهار داشت: سردار دل‌ها قهرمان ملت ایران و امت اسلامی بود و نام و یاد او تا ابد موضوع دفاع از اسلام و نظام را زنده نگه خواهد داشت. وی افزود: این شهید عزیز و دیگر شهدای سرافراز وظیفه سنگینی بر عهده ما مسوولین گذاشته اند و همان گونه که قامتشان هرگز در مقابل دشمن خم نشد ما نیز باید در پیروی از این شهید و دیگر شهدا؛ در این جنگ اقتصادی نابرابر که بر ما تحمیل شده، قوی‌تر از همیشه در جهت اقتدار نظام و پویایی صنعت و اقتصاد کشور گام برداریم.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین نیز گفت: سردار شهید امید تمام مستضعفین جهان بود و دشمن با شهادت او کاری کرد که این اسطوره جاودانه شود. وی اظهار داشت: امروز سعادتی نصیب شد که در کنار مرقد مطهر این سردار آسمانی به مقام والا و بلند ایشان و همرزمانش ادای احترام کنیم و افزود: ما بی شک پر توان‌تر از گذشته در حوزه صنعت و معدن و رونق اقتصادی عمل خواهیم کرد تا موجبات خشنودی شهیدان را که خواستار پیشرفت کشور بودند فراهم کنیم.

گفتنی است در سفر یکروزه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستا و تاصیکو و تاپیکو به کرمان که هیاتی مرکب از معاونین و مدیران ارشد این دو بنگاه بزرگ اقتصادی نیز حضور داشتند از مجموعه‌های لاستیک بارز و مس شهید باهنر، معدن شرکت پودر بندر امام دیدن کردند. در این بازدید که به میزبانی ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر و میرزایی مدیرعامل لاستیک بارز همراه بود از این دو شرکت وابسته نیز بازدید به عمل آمده و مسائل مبتلابه این مجموعه‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادای احترام مدیران عامل شستا و تاصیکو به سرباز وطن

ادای احترام مدیران عامل شستا و تاصیکو به سرباز وطن

ادای احترام مدیران عامل شستا و تاصیکو به سرباز وطن

منبع: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده