تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۸۸۲۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت فولاد هرمزگان جنوب آگهی تمدید فراخوان شناسائی مناقصه گران

‌می‌متالز - فراخوان آگهی شناسایی مناقصه گران در زمینه عملیات مربوط به پروژه‌های ابنیه و احداث ساختمان‌های اداری (بتنی و فولادی)، ساختمان‌های صنعتی (اعم از بتنی و فولادی مانند سوله، انبار، ساختمان‌های صنعتی مانند آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی) و نیز احداث محوطه‌های اداری.

به گزارش می‌متالز، فراخوان آگهی شناسایی مناقصه گران به شرح زیر است:

موضوع فراخوان: فراخوان آگهی شناسایی مناقصه گران در زمینه عملیات مربوط به پروژه‌های ابنیه و احداث ساختمان‌های اداری (بتنی و فولادی)، ساختمان‌های صنعتی (اعم از بتنی و فولادی مانند سوله، انبار، ساختمان‌های صنعتی مانند آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی) و نیز احداث محوطه‌های اداری.

شماره فراخوان: ۱۴۵۰۷۸

مدت اجرای پروژه: ۲ ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد

مناقصه گزار: شرکت فولاد هرمزگان جنوب 

نحوه دریافت اسناد: کلیه متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری و با مراجعه به وب سایت شرکت فولاد هرمزگان جنوب به آدرس www.hosco.ir (قسمت درج آگهی مناقصه /مزایده/ فراخوان) نسبت به دریافت اسناد شناسایی فراخوان مناقصه گران و ضمائم مربوطه به شرح ذیل اقدام نمایند.

اسناد شناسایی استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران

نامه اعلام آمادگی شرکت در ارزیابی کیفی با ذکر شماره تماس و ایمیل رسمی به آدرس gilani.r@ hosco.ir
آخرین مهلت تحویل پاکت به مناقصه گزار: پایان وقت اداری مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۱  

تذکر ۱: پس از پایان مرحله ارزیابی شناسایی مناقصه گران، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی شناسایی (حداقل امتیاز ۷۰) را احراز نموده اند، ارسال و فرآیند انجام مناقصه وفق شرایط اعلام شده در اسناد مناقصه مورد اقدام واقع خواهد شد.

تذکر ۲: ارایه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری

تذکر ۳: شرکت کنندگان ملزم به ارائه گواهی صلاحیت ایمنی ازسازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.

تذکر ۴: ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و هزینه‌های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۳۳۵۳۰۰۰۳ با کد ۰۷۶ داخلی ۳۲۳۵ (اطلاعات بازرگانی- آقای گیلانی) و داخلی ۸۹۴۴ (اطلاعات فنی- آقای بهرامی) تماس حاصل نمایند.  

شرکت فولاد هرمزگان جنوب آگهی تمدید فراخوان شناسائی مناقصه گران

منبع: صبح ساحل نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده