تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۸۸۳۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟

‌می‌متالز - بارش برف و سردی هوا سبب تعطیلی امروز ۲۵ دی ماه در پایتخت شد. اما حالا اعلام شده که تا روز چهارشنبه هوای سرد در تهران ماندگار است و احتمال یخبندان به خصوص در نیمه شمالی تهران وجود دارد. آیا تهران فردا دوشنبه تعطیل است؟ و به تبع آن بورس هم تعطیل می‌شود؟

به گزارش می‌متالز، سرما و برودت هوا امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه بیشتر استان‌ها را تعطیل کرد. گاز در بسیاری از استان‌ها قطع شد و مدارس و ادارات همه دورکار شدند. تهران نیز با توجه به برودت و سردی هوا امروز تعطیل شد.

مساله مهمی که برای بازار سرمایه وجود دارد و بر فعالیت یا تعطیلی آن تاثیر می‌گذارد، باز بودن بانک‌های کشور است، در صورتی که بانک‌ها تعطیل نباشند، معمولاً بازار سرمایه نیز تعطیل نیست. با توجه به تعطیلی ادارات و بانک‌های تهران معاملات بازار سرمایه نیز امروز تعطیل شد. حال این سوال پیش آمده که آیا بورس فردا دوشنبه تعطیل است؟

فردا تهران تعطیل است؟

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه، آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.

همچنین استانداری تهران اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر شد تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند.

بورس فردا ۲۶ دی ماه باز است؟

بنابراین ادارات و بانک‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد و شعب بانک‌ها در سراسر استان تهران فعال هستند و بازار سرمایه نیز طبق روال روز‌های گذشته نیز فعال است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده