تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۸۸۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت کرمانشاه خبر داد؛

بازگشت ۱۹ واحد صنعتی راکد به ارزش ۲۷۰ میلیاردتومان به چرخه تولید

‌می‌متالز - مدیرکل صمت کرمانشاه از بازگشت ۱۹ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، دارابی، مدیر کل صمت کرمانشاه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت: در ۱۰ ماهه امسال، ۱۲۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که ۶۰ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده و ۴۰ درصد دیگر آن در دست اقدام است.

مدیرکل صمت کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۹ واحد تولیدی راکد با ارزش سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد تومان به چرخه تولید بازگشته اند که ۶۹۰ نفراشتغال نیز به همراه داشته است.

مهندس دارابی ادامه داد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بستری قانونی برای فعالسازی واحد‌های تولیدی است که فعالان اقتصادی از این طریق می‌توانند مشکلات خود را مرتفع کنند.

در ادامه محمد طیب صحرایی؛ استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان این مطلب که استان کرمانشاه برای رسیدن به توسعه و اشتغال آفرینی نیاز به یک خیزش همگانی و پایدار دارد، افزود: یکی از راه‌های حفظ اشتغال، وجود کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید ضابطه‌مند و قابلیت تعمیم به سایر مشکلات مشابه واحد‌های تولیدی دیگر باشد به طوریکه اگر بنگاه اقتصادی مشکلاتی نظیر هم داشتند، بتوانند با استفاده از این مصوبات آنرا برطرف کنند.

یکصدوبیست و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور محمد طیب صحرایی؛ استاندار کرمانشاه، دارابی؛ مدیرکل صمت استان کرمانشاه و بقیه اعضا در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده