تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۸۸۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده:

سربازان ارتش آمریکا نباید در رمزارز‌ها سرمایه گذاری کنند!

‌می‌متالز - گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مخاطبان جدیدی برای گفتگو‌های ضد ارز دیجیتال خود پیدا کرده است که آن ارتش ایالات متحده است. رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، کریپتو را «غرب وحشی» نامید و از سربازان ارتش آمریکا خواست هرگز گرفتار فومو نشوند.

به گزارش می‌متالز، در ۱۱ ژانویه، ارتش ایالات متحده اولین اسپیس توییتری خود را در سال ۲۰۲۳ را با گری گنسلر رییس sec میزبانی کرد تا به ارائه مشاوره مالی در مورد چگونگی و محل سرمایه گذاری سربازان آمریکایی مشاوره دهد.

گروهبان لارنس هولمز خاطرنشان کرد: "سربازانی هستند که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جایگزین مانند دارایی‌های کریپتو هستند که از گنسلر پرسیدند که سرمایه‌گذاری در رمزارز چه خطراتی دارد. "

گنسلر پاسخ داد: "این غرب وحشی است" و افزود که "بیشتر این ۱۰۰۰۰ یا ۱۵۰۰۰ ارز دیجیتال در نهایت شکست خواهند خورد. "

"تاریخ به ما می‌گوید که فضای زیادی برای حضور ارز‌های جدید وجود ندارد، به این معنی که ما تا وقتی دلار آمریکا و یورو اروپا و ... را داریم دیگر نیازی به ارز‌های جدید نیست.

او از سربازان خواست که در فومو گرفتار نشوند و گفت که ارز‌های دیجیتال بسیار سوداگرانه و ناسازگار هستند.

او گفت بیشتر ارز‌های دیجیتال با قوانین اوراق بهادار مطابقت ندارند.

گنسلر همچنین توصیه کرد که اگر شما بازدهی بیش از حد زیاد را برای یک دارایی دیدید بدون توجه به اینکه آن دارایی رمزارز باشد یا چیز دیگر باید به ماهیت آن شک کنید.

کرنشاو سیاستمدار آمریکایی و افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده که در این اسپیس حضور داشت در پاسخ به اظهارات گنسلر گفت که ارز‌های دیجیتال به دلیل کلاهبرداری هایشان مورد توجه قرار می‌گیرند و اظهار داشت: آن‌ها ادعا می‌کنند که شفاف هستند، آنچه روی بلاک چین است شفاف است، اما بقیه چیز‌هایی که در آنجا وجود دارد شفاف نیستند و من فکر می‌کنم اخیراً نمونه‌هایی از آن وجود داشته است.

او گفت کسانی که قصد سرمایه گذاری در رمزارز را دارند، باید به درصدی از سبد خود که به دارایی‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند، دقت نظر داشته باشند.

کرنشاو در مورد توصیه SEC در مورد اینکه پرسنل ارتش ایالات متحده باید دلار‌های خود را در کجا قرار دهند، به سربازان گفت که تا حد امکان در یک طرح پس انداز صرفه جویی (TSP) - یک طرح بازنشستگی با حمایت دولت برای کارمندان و اعضای خدمات فدرال سرمایه گذاری کنند.

منبع: خبرگزاری اقتصاد آنلاین

عناوین برگزیده