تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۸۸۸۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه:

با توجه به پروژه‌های زیست محیطی فولاد مبارکه برداشت آب خام تا سال ۱۴۰۴ به صفر می‌رسد

‌می‌متالز - مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: با اجرای کامل پروژه‌های زیست محیطی فولاد مبارکه در زمینه آب که تا سه سال آینده عملیاتی می‌شود؛ فولاد مبارکه برداشت آب خام را به صفر می‌رساند.

به گزارش می‌متالز، حسین مدرسی فر مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه در حاشیه افتتاح دو پروژه زیست محیطی این شرکت عنوان کرد: مجموعه فولاد مبارکه با توجه به قرار داشتن در منطقه‌ای که آب یکی از معضلات اساسی آن در استمرار تولید است، از سال‌های گذشته با سرمایه گذاری بسیار زیاد جهت تامین منابع آب پایدار اقدام نموده است.

مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه اظهار کرد: خرید پساب شهر‌های اطراف، تصفیه و استفاده از آن که از سال ۹۳ عملیاتی شده یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه بوده است که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح پروژه‌های تکمیلی آن هستیم.

مدرسی فر افزود: با بهره برداری از این طرح، قابلیت استفاده از آب ریجکت شده و غیرقابل استفاده، به عنوان آب صنعتی در خط تولید فراهم شد و این پروژه تا سال ۱۴۰۴ استمرار دارد تا بعد از آن هیچ آبی خامی برای صنعت استفاده نشود.


وی گفت: با اجرای کامل پروژه‌های زیست محیطی فولاد مبارکه در زمینه آب که تا سه سال آینده عملیاتی می‌شود؛ فولاد مبارکه برداشت آب خام را به صفر می‌رساند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده