تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۸۸۸۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

سایر صنایع در کنترل آلاینده‌ها و بازچرخانی پساب از فولاد مبارکه الگو بگیرند

‌می‌متالز - نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم سایر صنایع منطقه هم از فولاد مبارکه الگو بگیرند و در زمینه رفع آلایندگی‌ها و استفاده از پساب فاضلاب قدم‌های مثبتی بردارند.

به گزارش می‌متالز، پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح دو پروژه زیست محیطی فولاد مبارکه اظهار کرد: همزمان با روز ملی هوای پاک، شاهد افتتاح دو پروژه زیست محیطی در زمینه تصفیه پساب فاضلاب شهری و صنعتی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در فولاد مبارکه بودیم.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این دو پروژه گام‌های مثبت و خوبی در راستای حفاظت از محیط زیست در این صنعت بزرگ برداشته شده است و امیدوارم این پروژه‌ها که از سال‌های گذشته در راستای کاهش آلایندگی و استفاده حداکثری از آب خام انجام شده است، پایدار و ادامه دار باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: درخواست ما؛ ایجاد ایستگاه پالایش آلایندگی در شهرستان مبارکه است که در اینصورت مردم شریف شهرستان در جریان میزان آلایندگی هوا قرار می‌گیرند و سازمان محیط زیست به سیستم نرم افزاری مجهز شود که نظارت بهتری بر میزان آلودگی صنایع و پیرامون در شهرستان داشته باشد.

وی در پایان گفت: از اقدامات و تلاش‌های فولاد مبارکه در زمینه‌های زیست محیطی تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم سایر صنایع منطقه هم از این کارخانه الگو بگیرند و در زمینه رفع آلایندگی‌ها و استفاده از پساب فاضلاب قدم‌های مثبتی بردارند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده