تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۴:۱۶
بازدید: ۹۳۹
کد خبر: ۲۸۹۶۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران

‌می‌متالز - در نشستی با حضور مهندس «عبدالله عذاری اهوازی» و دکتر «علی محمدی» ظرفیت همکاری هر دو شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، روز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱، طی نشستی که در دفتر هماهنگی این شرکت با حضور مهندس «عبدالله عذاری اهوازی» مدیرعامل شر‌کت نفت و گاز اروندان و دکتر «علی محمدی» مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد، راه‌های بهره مندی از ظرفیت تولیدات این شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این دیدار که تعدادی از مدیران و روسای هر دو سازمان حضور داشتند، مهندس عذاری اهوازی ضمن خرسندی از عملکرد تولیدی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران بر استفاده و حمایت حداکثری از تولیدات صنایع داخلی و بومی استان خوزستان از جمله فولاد، آهن و میلگرد تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ارزشمند دانستن تولیدات این شرکت در صنایع نفت، شرایط بازار رقابتی کشور را برای تولیدکنندگان داخلی بسیار جذاب دانست و اذعان کرد: ما در حمایت از شرکت‌های تولیدکننده داخلی برای رفع نیاز‌های کالا و خدمات خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اعتقاد داریم موتور محرکه اقتصاد کشور اتکا به صنایع و تولیدات داخلی و حمایت همه جانبه از آنان است.

نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران

در ادامه دکتر علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تشکر از برگزاری این نشست، بیان داشت: گروه ملی آمادگی لازم جهت تامین نیاز‌های صنایع بزرگ نفت و پتروشیمی را داشته و توجه شرکت نفت و گاز اروندان به تولیدات این شرکت را الگویی مثبت از تعامل صنایع در استان دانسته و قطعا در آینده هر دو شرکت همکاری‌های گسترده‌ای جهت پیشبرد اهداف خواهند داشت.

گفتنی است شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه فولاد ایران در شهر اهواز تاسیس شد. با اجرای طرح توسعه و استفاده از ماشین آلات مجهز پس از انقلاب اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱.۴۳۵.۰۰۰ تن فرآورده فولادی و ۴۳۰.۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تامین بخش عمده‌ای از نیاز‌های کشور یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی می‌باشد.

منبع: شرکت نفت و گاز اروندان

عناوین برگزیده