تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۲۹۱۹۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در دیدار فرماندهان بسیج ذوب آهن با مدیرعامل عنوان شد:

با اشاعه و تکیه بر فرهنگ بسیجی، آینده روشنی را برای ذوب آهن رقم خواهیم زد

‌می‌متالز - مهدی کوهی مدیر عامل شرکت در دیدار با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر گفت: حضور باشکوه و حماسه آفرین ملت بزرگ ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی نمود. وی افزود: باید با هوشیاری در حوزه‌هایی همچون پدافند غیر عامل، افزایش تولید، تامین پایدار مواد اولیه، فروش هدفمند، تلاش همگانی و جهادی صورت گیرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از ذوب آهن اصفهان، وی نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم دانست و گفت: همانطوریکه در دوران دفاع مقدس، بسیج حماسه آفرید، فرهنگ بسیجی و از خودگذشتگی بسیجیان متخصص تا کنون کم هزینه‌ترین پروژه‌های مهم صنعتی و اقتصادی دانش بنیان در سطح کشور و شرکت ذوب آهن اصفهان را محقق نموده است.

مهدی کوهی با تاکید بر اجرای پروژه‌های دانش بنیان در ساخت قطعات صنعتی در ذوب آهن اصفهان، تصریح نمود: مولد سازی دارایی‌ها از مباحث مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم در کوتاه مدت، سرمایه و پروژه‌ها را به تولید و نتیجه نهایی برسانیم.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان و مهندسی معکوس، منشور ذوب آهن می‌باشد و در این خصوص از طرح و اجرای پروژه‌های دانش بنیان و ساخت داخل، توسط بسیجیان متخصص شرکت نیز استقبال می‌شود.

مدیرعامل ذوب آهن با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت‌های بسیج، توجه به نسل جوان شاغل در شرکت را یاد آور شد و گفت: با توجه به افتخار بازنشستگی تعدادی از همکاران در ماه‌های آینده، توجه به کارشناسان شرکت و جوانگرایی و جانشین پروری نیز از برنامه‌های مورد نظر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مختاری فرمانده بسیج شرکت، ضمن قدردانی از توجه و حمایت مدیریت عالی شرکت از بسیج، بخشی از فعالیت و ماموریت‌های صورت گرفته را بیان نمود و گفت: توانمندی‌های بسیج ذوب آهن برای انجام پروژه‌های توسعه‌ای، همانند گذشته در خدمت اعتلای ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده