تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۲۹۲۰۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد:

اجرایی شدن ۱۸۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن ۱۸۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، بیست و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل صمت استان و سایر اعضاء کارگروه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

«کریم روزبهان» مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، از ابتدای سال جاری تا کنون، ۲۶ جلسه اصلی و ۵۱ کمیته تخصصی برگزار و در آن مشکلات ۱۱۴ واحد تولیدی نیز مطرح شده است.

وی تعداد مصوبات کارگروه را ۲۴۰ مصوبه عنوان کرد و افزود: ۱۸۶ مورد از این مصوبات اجرایی و ۵۴ مصوبه نیز در حال اجرا است. همچنین در سطح استان تاکنون ۲۲ واحد تولیدی راکد باتخصیص اعتبار ۵۹۰۰ میلیارد ریال به چرخه فعالیت مجدد برگشته که زمینه اشتغال ۲۸۵ نفر را نیز فراهم کرده است.

در ادامه این نشست، «محسن ضامن‌فر» مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مشکل ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها و بازگشت به چرخه تولید ارائه شد.

وی با بیان اینکه امسال اهتمام ویژه‌ای برای گشایش موانع واحد‌های تولیدی و اقتصادی برداشته شده، یادآور شد: این آمادگی در بین تیم اقتصادی استان وجود دارد که گره‌هایی که باعث رکود و تعطیلی واحد‌های تولیدی و اقتصادی شده، را رفع و زمینه بازگشت واحد‌ها به چرخه تولید و رونق بخش اقتصادی استان را فراهم کند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده