تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۹۲۰۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صمت استان زنجان تاکید کرد:

هدف‌مان در حوزه معدن جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان زنجان با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی معدن باید حلقه اتصال تمامی فعالیت‌های معدنی در این استان باشد، یکی از سیاست‌های این اداره کل در حوزه معدن را جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در استان عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، «مجید گلشنی» مدیرکل صمت استان زنجان در دیدار با «رضا بستامی» رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، اظهار کرد: نگاه ما نسبت به نظام مهندسی معدن در استان، فراتر از جایگاه آن بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین است و با هماهنگی و همکاری بیشتر با این سازمان می‌توان اقدامات موثر و ماندگاری در حوزه معدن استان زنجان انجام داد.

وی با بیان اینکه شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حریم نقشه راه با تکیه بر تشکل‌های تخصصی در حوزه تولید و تجارت محقق می‌شود، افزود: حضور افراد متخصص در هیات رئیسه تشکل‌های تخصصی، می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای جایگاه تشکل داشته باشد.

مدیرکل صمت استان زنجان با اشاره به مقفول ماندن تجارت خارجی در نظام مهندسی معدن افزود: شناسایی نیازها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه صنایع معدنی جزو مواردی است که تاکنون مقفول مانده و نیازمند اقدامات بیشتری در این حوزه است.

گلشنی همچنین یکی از سیاست‌های استان در حوزه معدن را جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در استان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه «رضا بستامی» رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: نظام مهندسی معدن در استان‌ها باید مطالبه‌گر باشد و با واگذاری انجام امور، کار‌ها در حوزه‌های مختلف را بر عهده بگیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه از سال آینده تمامی خدمات در سامانه صنم هدفمند شده و تمامی اطلاعات به‌صورت سیستمی خواهد بود، افزود: فعال کردن حوزه صنایع معدنی و توجه ویژه به نقشه‌برداری از جمله مهمترین برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن کشور طی چندماه اخیر بوده که تاکنون اقدامات موثری در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده