تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۹۲۰۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس تحقیقات و پشتیبانی تجاری فروش شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

رضایت ۸۵ درصدی مشتریان فولاد مبارکه از کیفیت محصولات این شرکت

‌می‌متالز - رئیس تحقیقات و پشتیبانی تجاری فروش شرکت فولاد مبارکه گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، مشتریان فولاد مبارکه در سال گذشته، رضایتی ۸۵درصدی را از محصولات این شرکت داشته‌اند.

به گزارش می‌متالز، فؤاد روح‌افزا رئیس تحقیقات و پشتیبانی تجاری فروش شرکت فولاد مبارکه در جلسه هم‌اندیشی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب‌وکار اظهار کرد: روند تولید جهانی فولاد نشان می‌دهد که طی یک سال گذشته تولید فولاد با کاهش همراه بوده است. در سال گذشته چین بیش از یک میلیارد تن فولاد تولید کرد و ایران نیز در جایگاه دهمین کشور تولیدکننده فولاد قرار گرفت.

وی گفت: فولاد مبارکه سهم ۳۴درصدی در تولید فولاد کشور دارد که از سال ۷۱ نقش‌آفرینی این شرکت شروع شده و به طور جدی ادامه دارد. همچنین فولادمبارکه در شهر‌های مختلفی به تولید فولاد در کشور پرداخته که باعث اشتغال ۳۵۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است.

رئیس تحقیقات و پشتیبانی تجاری فروش شرکت فولاد مبارکه افزود: شرکای کسب‌وکار فولاد مبارکه در حوزه نفت، گاز و لوله‌سازی سهم ۱۲ درصدی در خرید این شرکت دارند که این موضوع نشان از اهمیت این گروه تجاری دارد. فولاد مبارکه امروز گرید‌های مختلفی از تختال‌ها و کلاف‌های گرم ترش و شیرین را تولید می‌کند که در پروژه‌های مختلفی در کشور استفاده شده است.

وی خاطر نشان کرد: رضایت مشتریان فعال فولاد مبارکه از محصولات این شرکت در گروه مشتریان نفت، گاز و لوله‌ساز ۷۶ درصد بوده که میانگین رضایت کل مشتریان ۸۵ درصد است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده