تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۹۲۰۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در بازدید از صنایع فولاد خوزستان:

پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید شوند

‌می‌متالز - رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با تاکید بر توجه ویژه دستگاه قضایی بر حمایت از تولید و اشتغال از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید شوند.

به گزارش می‌متالز، علی جمادی در سفر به خوزستان و بازدید از شرکت فولاد خوزستان، اظهار کرد: امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی به نحوی است که به‌رغم افزایش تولید، میزان آلاینده‌ها کاهش می‌یابد و این امر با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها که از منویات مقام معظم رهبری بوده محقق می‌شود.

وی افزود: اکنون افزایش تعداد تامین‌کنندگان قطعات داخلی با بهره‌گیری از نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان امیدوارکننده است.

جمادی با تاکید بر توجه ویژه دستگاه قضایی بر حمایت از تولید و اشتغال از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید شوند.

وی تصریح کرد: در همین راستا دستگاه قضایی کشور رفع موانع قضایی تولید را در دستور کار قرار داده است و اقدامات موثری را در سطح کشور و استان‌ها شاهد هستیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه بر توجه خاص صنایع مستقر در خوزستان به شهروندان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: مردم سرمایه کشور هستند و باید در سلامت و امنیت زندگی کنند.

بنا بر اعلام دادگستری خوزستان، در این بازدید معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان، دادستان مرکز استان و معاونان وی نیز حضور داشتند.

بازدید معاون دادستان کل کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ خوزستان

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور اقتصادی و جرایم سازمان یافته، در سفر به خوزستان همچنین از مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان (ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر) بازدید کرد.

علی جمادی در این بازدید ضمن تاکید بر تکمیل و توسعه مرکز و تاسیس مرکز فنی و حرفه‌ای جهت حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان پس از درمان، اظهار کرد: برخی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد و چنانچه در این مراکز درمان و بازپروری به درستی انجام شود، شاهد کاهش چشمگیر جرائم خرد و آسیب‌های اجتماعی از جمله اختلافات خانوادگی خواهیم بود.

در این بازدید که دادستان مرکز استان و معاونین وی نیز حضور داشتند، وضعیت واحد‌های پذیرش، غربالگری، قرنطینه و بهبودی و بازپروری این مرکز مورد بازرسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص رفع موانع ومشکلات این مرکز، نحوه شناسایی، جمع آوری و پذیرش و چگونگی اسکان معتادان متجاهر گفتگو و تبادل نظر شد.

در ادامه این بازدید و با نظارت دستگاه قضایی، پذیرش مددجویان در این مرکز آغاز شد.

مرکز نگهداری معتادان متجاهر (ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر استان) پس از پیگیری‌های مستمر دستگاه قضایی استان پس از سال‌ها، در ۲۲ بهمن سال جاری با حضور مسوولان و مدیران استانی راه‌اندازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده